Zomertip ; Burberry Brit Woman

28 apr

In de zomer is het natuurlijk heerlijk om parfum te dragen, wat ik altijd heel fijn vind om in de zomer een bodylotion van de geur te gebruiken. Deze verzorgt en ruikt lekker. Voor kerst kreeg ik van mijn vader het heerlijke en bekende geurtje van Burberry, het was een pakketje waarin de parfum van 30 ml zat en een bodylotion van 50 ml, heerlijk.

P1030940

 

P1030941

Het leuke en lekkere van deze bodylotion dat hij echt verfrissend werkt, als je hem aan brengt krijg ik na het intrekken een heerlijk fris gevoel. De lotion ruikt gewoon identiek naar de geur, die ik goddelijk  vind.

P1030942

P1030944

Het is een hygiënische tube waarbij je niet snel teveel eruit haalt, ik vind het een fijne tube in gebruik. Maar niet super bijzonder.

P1030945

Het is een dunne melk achtige substantie, gewoon heel prettig en hij trekt snel in.

P1030946

Hij is niet super voedend, maar wel prima voor een warme zomerdag.

Het setje kost samen €19.95 en is te koop bij Douglas, ook online.

Gebruiken jullie bodylotions van parfum ?

Liefs,

Nina

Plaats een reactie