Rimmel 002 Smokey Brun

29 Apr

P1030813

Een prachtige Quad met 4 verschillende neutrale bruine tinten, van Rimmel London. Rimmel heeft goede budget make-up, maar ben ik net zo tevreden over dit quad als over de andere producten ?

P1030807

De verpakking is heel clean, niet te veel poespas, gewoon glimmend zwart met het logo. Wat ik erg leuk vind is de print die op de oogschaduws zit.

P1030811

Hij past het beste bij blauwe ogen, nou heb ik groene ogen maar ik vind hem alsnog erg mooi. Er staan ook een uitleg bij voor een look die je ermee kan maken.

P1030815

Van links naar rechts ; Nr. 2, Nr. 4, Nr. 1, Nr. 3. ( sorry voor de rare volgorde !)

Ik vind het pigment niet geweldig, maar prima om een naturel look mee te maken. Ze glimmen allemaal erg mooi en de highlighters zijn erg mooi. Wat ik de laatste dagen veel gebruik is Nr. 1 en Nr. 2 mengen en aanbrengen aan de buitenkant van mijn ooglid. Dit is heel neutraal maar wel echt prachtig !

Ik vind het Rimmel London Quad in 002 Smokey Brun, een aanrader. Vooral als je net begint en je wilt richten op de neutrale kleuren. Ook is hij makkelijk te krijgen en absoluut niet duur. Je betaald €10,99 voor 4 prachtige neutrale oogschaduws !

Ik denk dat ik het quad ook vaak op reis mee zal nemen, want je kan er verschillende looks mee maken en het is heerlijk compact !

Hebben jullie Rimmel oogschaduw quads?

Liefs,

Nina

Geef een reactie

