Tag; how much is my face worth?

9 okt

Ik heb vandaag een hele leuke tag voor jullie! Wie weet hebben jullie hem al ergens voorbij zien komen (o.a. Veracamilla.nl en teskuh.nl), en omdat ik vandaag een filmpje wilde uploaden maar dat niet lukte, besluit ik maar nu deze tag te doen! benieuwd wat alle producten die ik bij een full face gebruik waard zijn?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd niet meer zoveel makeup gebruik. Daarom moet ik eventjes improviseren wat ik op een normale ‘full face dag’ draag, maar ik a mijn best doen!

Dit is mijn lijstje;

Essence dagcreme 2,99
Rimmel wake me up foundation 12,99
Bourjois healthy mix serum foundation 16,00 (?)
bovenstaande drie producten gemengd
Inglot concealer 12,00
Catrice poeder 3,49
Mac fix + 16,50
Mac cremeblush 19,00
Catrice made to stay highlighter pen 3,99
Too faced shadow insurance 16,50
Nyx oogschaduw basis crème wit 7,07
Inglot oogschaduwduo 14,00 (prijs is inmiddels verhoogd naar 18,00)
Max factor 200 calorie mascara 13,00
Wenkbrauwgel etos 3,99
Maybelline lipstick 10,39

Totaal; 151.92

Wow, dat is ng best veel! Hoewel sommige bloggers misschien nog veel meer zullen hebben, vond ik het toch best een hoop geld. Natuurlijk draag ik niet elke dag dit allemaal en gebruik je ook niet het hele product in één keer, dus eigenlijk is het natuurlijk minder. Maar toch is het veel! Ik denk dat het best goed is daar even over na te denken. ;)

20121009-215056.jpg

Nou ben ik benieuwd; how much is your face worth?

Liefs , Eva.

Plaats een reactie