OPI The World Is Not Enough

4 Nov

P1060507

De nieuwe OPI collectie voor James Bond ligt, al eventjes in de winkel, ik werd meteen gebeld door het hoofdkwartier. De schurk wist nog van niks, de kans om hem te pakken te krijgen. En dat heb ik dan ook gedaan, nadat ik 10 minuten bij de kassa stond te wachten op de klant voor mij die zijn kerstinkopen had gedaan heb ik hem dan langs de laatste wachtpost meegenomen. En nu ligt hij bij zijn vriendjes, in mijn nagellakdoosje.

P1060503P1060504

De James Bond collectie heeft een paar prachtige lakjes. O.a. een prachtige topcoat maar ook deze, The World Is Not Enough. Een prachtig lakje, met glittertjes een beetje paars, taupe, bronze, grijze kleur die absoluut prachtig is. Voor kerst maar ook voor enig andere gelegenheid.

P1060506

Ondanks dat ik maar één ander OPI lakje heb, meteen mijn favoriete nagellak voor de zomer, vind ik OPI een ontzettend fijn merk. Ze lakken goed, blijven goed zitten en als ze droog zijn zijn ze ook echt droog.

P1060510

Toen ik het eerste laagje aanbracht schrok ik even, het dekte nog helemaal niet goed, hoeveel laagjes zou ik nodig hebben ? In totaal heb ik twee laagjes gebruikt en dit is het (prachtige) resultaat. Beeldschone glamour nagels, een prachtige glans en een prachtige kleur. Ik vind het niet te veel omdat ze niet té veel glimmen en de kleur niet té donker is.

De lak blijft zo’n 3 à 4 dagen goed zitten, met een extra laagje waarschijnlijk nog iets langer !

Voor mij is dit écht de ideale donkere kerst, herfst, winterkleur een prachtig lakje dat voor wie van dit soort lakjes houd of er nog geen heeft zeker een must is. Het ziet er uit als een feestje op mijn nagels, bijna als nieuwjaarsavond; een donkere nacht met duizenden lichtjes die schitteren.

OPI is te koop bij Schiphol, Sephora en verschillende parfumerieën voor €13,95 per lakje. Bij Sephora, waar ik mijn lakje heb gekocht, krijg je geen 10 procent korting op alle OPI lakjes.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinst ?

Liefs,

Nina

6 Reacties to “OPI The World Is Not Enough”

  1. glasmetwater 1 juli 2013 bij 14:31 #

    jammer dat jullie al zo lang niks nieuws meer gepost hebben!

  2. Amber 4 november 2012 bij 20:57 #

    waauww supermooie kleur!

  3. fascinatingnails 4 november 2012 bij 20:56 #

    woow, echt heel mooi!!
    Ik denk dat ik ook eens een OPI lakje ga kopen!
    :)

    • nivabeauty 4 november 2012 bij 20:59 #

      Dank je wel ! Ik kan ze zeker aanraden het is mijn favoriete nagellakmerk haha !
      Liefs,
      Nina

  4. deijsprinses 4 november 2012 bij 16:33 #

    Wat een prachtige lak!

Geef een reactie

