Chanel Vitalumière Aqua Foundation

23 Okt

Long time no see .. Het spijt ons. Maar aangezien ik nu weer even wat tijd heb ben ik van plan weer een tijdje te gaan bloggen.

Ik was al een tijdje aan het twijfelen of ik hem wou kopen. Een prachtige foundation die ik al tig keer had uitgeprobeerd en oh zo fijn leek. Toen er Family&Friends weken bij Ici Paris XL waren nam ik mijn kans. In de overvolle ici paris in de stad vocht ik mijn weg naar de Chanel display en probeerde de foundation uit op mijn wang. Hij matchde perfect, gelukkig had ik Eva en Amber mee die mij vertelde dat de kleur goed was. Nu vochten we onze weg weer terug naar de display en wachtten tot er een verkoopster kwam. Voor wie de Family&Friends weken van Ici Paris niet kent, dit betekende deze keer in ieder geval dat ik 25% korting kreeg doordat mijn moeder lid is. De verkoopster kwam en een kwartier later stond ik dolblij, en schuldig aan een onnodig dure koop, buiten.

P1060435

Ik heb altijd gezegd dat ik niet van foundations hield. Dat geldt, over het algemeen, nog steeds behalve voor deze nieuwe liefde. Het is een ontzettend lichte foundation die ondanks dat wel dekking geeft.

De foundation komt in, tja laten we zeggen, nogal simpele verpakking. Helemaal als je de prijs meerekent. Er zit echter wel meer in dan het lijkt. Gewoon de normale 30 ml.

P1060429

Zelfs het kortonnen doosje straalt luxe uit, met de kouden details.

P1060430

Chanel belooft een lichte maar dekkende foundation en ik ben het hier helemaal mee eens !

P1060431P1060433

Ik heb de kleur 10 beige, dit is de lichtste kleur met een gele ondertoon. Deze is niet superlicht maar ik denk dat het voor meiden met een gele ondertoon vaak wel zal werken !

P1060434

Het flesje heeft een fijn tuutje, waardoor je makkelijk kan doseren en niet snel teveel gebruikt. Let wel op dat je deze foundation eerst goed moet schudden voor je hem kan gebruiken anders krijg je alleen water, aangezien deze  foundation op waterbasis is. Ik heb gehoord dat meiden met een vette huid hier ook prima mee kunnen werken. Al raad ik aan de foundation eerst uit te proberen, want zoals jullie weten heb ik een droge tot soms gemengde huid.

Ik kan werkelijk niks slechts bedenken over deze foundation, hij is licht draagt fijn. Is haast niet zichtbaar en blijft goed zitten. Hij blendt makkelijk, al heb ik gehoord dat je snel moet werken omdat hij anders zou opdrogen. Hier heb ik geen last van. Over het algemeen meng ik hem met mijn getinte dagcrème omdat hij anders de droge plekjes een beetje laat zien zoals elke foundation. Hij laat de huid glanzend achter maar niet alsof je een vette huid hebt. De geur zal misschien sommige mensen storen, persoonlijk vind ik het juist erg lekker.

Het enige nadeel ? De prijs.

zonder korting kost hij €41 euro, ik heb hem met een korting gekocht maar dan nog was hij hartstikke duur. Op het vliegveld is hij 32,50 en bij sephora krijg je uiteraard de vaste 15% korting.

Geen koopje maar absoluut het geld waard.

Hieronder een filmpje waarin ik de foundation gebruik in combinatie met mijn getinte dagcrème.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hHnX_zPBrkE

Welke foundation gebruiken jullie ?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “Chanel Vitalumière Aqua Foundation”

  1. glasmetwater 28 oktober 2012 bij 21:58 #

    Prachtig! Geen spijt hebben! Dure producten brengen hun geld vaak op, en je voelt je zowieso beter als je die op hebt, tenminste zo’n gevoel heb ik meestal als ik mijn dure producten gebruik hahaha :)

    • nivabeauty 29 oktober 2012 bij 17:50 #

      Dank je wel, ik heb er ook geen spijt van maar ik voel me toch altijd een beetje schuldig haha. Ik heb inderdaad ook dat ik meer plezier heb als ik dure producten gebruik en vind het dan ook niet erg er wat meer voor te betalen (:
      <3

Geef een reactie

