Kiko Nagellak nr. 389

26 Sep

P1060412

Het is al een lange tijd geweest dat ik een artikel heb geplaatst, het spijt me hiervoor. Maar nu komen ze weer, we beginnen met een review van het nagellakje dat ik van een van mijn goede vriendinnen kreeg. Ze was op vakantie geweest in Italië en had daar dit prachtlakje gekocht voor mij.

P1060421P1060416P1060419

Het potje ziet er heel leuk uit en je kan de kleur goed zien, de kleur is hetzelfde als op je nagels.

P1060420P1060414

De textuur vind ik heel fijn en het kwastje is wat breder wat erg handig is. Dit zijn twee laagjes en hij dekt perfect. Hij blijft ongeveer 3 à 4 dagen goed zitten en begint dan met chippen. Ik vind het een fijne nagellak de prijs is €3,90. Wat ik persoonlijk niks vind voor een nagellak die goed dekt, makkelijk lakt, goed blijft zitten en er ook nog hartstikke mooi uit ziet.

Het enige nadeel ? Kiko is niet te koop in Nederland en ik weet niet of je het online kunt bestellen. Ik heb het nog niet uitgevonden in ieder geval. Als je een Kiko winkel in het buitenland tegenkomt ga vooral naar binnen want het is een ontzettend leuk merk.

Kiko is een merk dat o.a. in Duitsland, Spanje, Italië en nog een paar landen verkrijgbaar is. Het heeft prijzen van de drogisterij met sommige producten die budget zijn. Het is zeker niet duur en ze hebben prachtige producten !

Helaas wordt het weer steeds slechter en vind ik het meer een zomerkleurtje, toch is hij prachtig en zal ik hem binnenkort nog een aantal keer dragen !

op www.kikocosmetics.com kun je meer informatie vinden en de verkooppunten in het buitenland.

Zo heb ik al prachtige blushes en oogschaduws gezien (:

6 Reacties to “Kiko Nagellak nr. 389”

  1. Kimberley 6 oktober 2012 bij 17:05 #

    Ah, ik houd van blauw en helemaal dat felle. Echt een geweldige kleur! Maar ik zou voortaan wel je nagels even afdoen met een wattenstokje met wat nagelremover. Nu zie je namelijk dat je over je nagelriemen hebt gelakt.

    • nivabeauty 7 oktober 2012 bij 09:16 #

      Dank je wel, ja dat klopt in wou het artikel zo snel mogelijk online zetten en heb het daarom wat verwaarloosd, ik zal er op letten !

  2. Amber 26 september 2012 bij 17:14 #

    superleuk kleurtje!

  3. deijsprinses 26 september 2012 bij 16:30 #

    Wat een mooi lief kleurtje!

Geef een reactie

