MAC Mocha Blush

20 Sep

P1060403

Een mooie blush wil ik altijd wel graag hebben. Ik had een kortingscode voor de Douglas webshop en nu besloot ik een mooie blush uit te kiezen ! Ik had hem in de nieuwe Douglas in Amsterdam al geswatched en vond hem eigenlijk wel een mooie herfst/winterkleur. Was dit ook het geval ?

P1060397P1060399P1060400

De verpakking kennen we onderhand al, strak en schoon. De kleur is Mocha, erg leuk gekozen daar doet het me ook wel een beetje aan denken, haha.

P1060401P1060402

De blush is een matte blush, dit betekend dat er geen glans of glitters in zitten. Zoals jullie wellicht zien in het géén sheertone blush wat betekend dat hij meer pigment heeft dan mijn twee vorige blushes. Bij de swatches kan je goed het verschil zien.

P1060405

Op deze foto komt hij iets te roze uit, bij de eerste foto kun je de kleur wel goed zien.

P1060406

Naast mijn favoriete blush die nu waarschijnlijk de lente/zomer blush word. Hier kun je goed zien dat deze een stuk meer plummy is en wat dieper. Op de wangen komt hij echter als een prachtige warme blos uit.

P1060407

P1060409

De verdwaalde glitters komen van een andere swatch, hier kun je goed zien dat Mocha ( de bovenste) een stuk meer pigment heeft dan Peaches (de onderste). Ik heb hier zelfs twee laagjes van Peaches geswatches omdat je hem anders echt haast niet zag. Het is dus wel oppassen geblazen met aanbrengen dat je niet als een soort winterclown (haha het woord bestaat ook nog) de deur uitstapt. Ik gebruik hem dan ook graag met een stippling kwast of ik tik zorgvuldig af en probeer zo min mogelijk op de kwast te krijgen.

Ik vind het echt een prachtige winterkleur, ik weet zeker dat ik deze de komende herfst en winter erg veel zal dragen. Ik ben er erg blij mee.

De blush is te koop in alle MAC Counters en Pro Stores, ook online te bestellen bij www.douglas.nl en www.debijenkorf.nl voor €20,00.

Welke blush gebruiken jullie veel in de herfst/winter ?

Liefs,

Nina

Geef een reactie

