Mijn ‘internetoutfit’!

17 Sep

Suzanne van fashionisaparty.nl had laatst iets heel leuks bedacht; op internet zocht ze een aantal kledingstukken bij elkaar en zo stelde ze een outfit samen. Ik vond dit een erg leuk idee dus besloot ook zoiets te doen.
En aangezien ik een broek met printje (van H&M) op mijn whishlist heb staan , maar niet precies wist wat ik ermee moest combineren, ga ik de uitdaging aan!

Ik ben niet supergoed met kleding, ik vind het erg leuk en weet ook wel wat mijn smaak is, maar als er iets is wat ik lastig vind op fashiongebied is dat wel het combineren van verschillende kledingstukken. Ik snap soms echt niet hoe mensen bepaalde kledingstukken zó kunnen mixen en matchen, dat het echt één geheel is.

Maar goed, ik heb het geprobeerd en moet heel eerlijk van mezelf zeggen dat ik het nog best goed gelukt vind.

De broek is het meest opvallende item, met veel kleur. Het is een skinny jeans in gebroken wit, met allemaal gekleurde ‘vegen’ erop. Broeken met printjes zijn heel erg in op het moment, en hoewel ik het niet persé aantrek omdat het een trend is, zie ik steeds vaker dit soort broeken voorbijkomen en ik vind ze erg leuk!
Het jasje heeft een aardetint, zodat het niet té bont wordt. Wel is het jasje ook aanwezig, ik vind het een heel mooi, classy en tegelijk stoer jasje met de legergroene kleur en speciale voorkant.
Eronder een basic wit hemd, niks speciaals aan. Hij valt iets langer, wat ik wel mooi vind.
De sandaaltjes en nagellak zijn ook basic en passen er prima bij zonder teveel af te leiden. De nagellak bevat wel kleur, maar het is een zacht en niet al te opvallend pastelkleurtje.
Hoewel de nagellakkleur niet exact terugkomt in de broek, vind ik wel dat de kleur erbij past.
En dan moesten er ook nog sieraden bij… Dit vond ik echt heel moeilijk. Ik vind wel dat er nog sieraden bij moeten om het echt af te maken, maar ben ook weer bang dat het te druk wordt. Uiteindelijk heb ik gekozen voor kleine studs als oorbellen en een ring met schattige vleugeltjes. Geen opvallende kleuren, grote dingen, blingbling of afleiding , maar wel twee speciale items. Ik twijfelde ook nog om een ketting toe te voegen, maar was bang dat het met het jasje (en de andere sieraden) wat too much werd. Hetzelfde geldt voor armbanden.

20120916-225914.jpg
Broek H&M

20120916-225935.jpg
Jasje mcGregor

20120916-230037.jpg
Hemd Zara

20120916-230118.jpg
Sandaaltjes mimic copenhagen

20120916-231315.jpg
Nagellak konad

20120916-231233.jpg
Ring popazia.com of boozyshop.nl

20120916-231151.jpg
Oorbellen modemusthaves

dit was mijn zelf samengestelde outfit! Ik ga zelf zeker de broek aanschaffen als hij me goed staat , de rest van de kleding vind ik erg leuk maar ik weet niet of ik dat ook daadwerkelijk ga kopen.

Wat vinden jullie ervan? Leuk? Of juist niet? Past het bij elkaar?
Zijn het jasje en de broek de combi van de eeuw of matcht het voor geen meter?
Ik hoor jullie mening en tips graag ;)

Liefs, Eva.

Geef een reactie

