Herfstachtig weer ..

16 Sep

Helaas kon ik het geplande filmpje voor vandaag niet plaatsen omdat er een foutmelding was. Die komt dus binnenkort nog !

In plaats daarvan wou ik jullie een beetje vertellen hoe ik me instel op het herfstige weer wat er nu is. Het is al lekker koud hier dus alle herfst en winter kleding is al uit de kast gehaald. Maar ook qua make up moet je je aanpassen. Zo past mijn getinte dagcrème niet meer omdat ik al weer te bleek ben geworden. Mijn BB cream is, zoals jullie wellicht weten te licht en dus blijft er alleen concealer over die ook niet echt geweldig matched. Als jullie nog een fijne foundation weten die niet cakey eruitziet en een naturel finish achterlaten. Ik heb al veel goeds gehoord over Chanel Vitalumiere Aqua en die wil ik wellicht ook kopen, als er veel korting is en ik geen spaarplan meer heb .. haha.

Verder heb ik ook een nieuwe blush die jullie binnenkort kunnen zien in een review en ben ik aan het experimenteren met nieuwe manieren om mijn favoriete oogschaduw: Satin Taupe, aan te brengen.

Dit is wellicht een artikel dat niet helemaal is wat jullie hadden gehoopt maar mijn plan voor vandaag ging dus in duigen door geen idee wat. Misschien lukt het vanavond nog het filmpje te plaatsen en dat zal ik dan ook zeker doen.

Sorry voor het ongemak en een hele fijn laatste restje weekend toegewenst !

Liefs,

Nina

Geef een reactie

