Lifestyle update

15 Sep

Aangezien ik al een hele tijd geen personal pictures heb geplaatst (de laatste was van eind juli) en ik gewoon wat kleine dingetjes wil mededelen , schrijf ik vandaag even een artikeltje met wat algemene nieuwtjes.
Misschien vinden jullie mijn leven wel doodsaai en zit je niet te wachten op mijn lifestory, scroll in dat geval even naar onderaan het artikel voor een mini sneak-preview van de komende artikelen. Ben je wel benieuwd naar wat ik te vertellen heb, dan zou ik zeggen; veel leesplezier!

Als eerste; het dagelijkse leven. School is weer begonnen en ik heb inmiddels weer twee weken achter de rug. Ik heb
weer huiswerk en komende week de eerste so’s. Over het algemeen heb ik het nog niet superdruk (al loop ik wel belachelijk ver achter met wiskunde), maar het werk begint zich al op te stapelen en ik heb me laten vertellen dat het jaar waar ik nu in zit erg zwaar gaat worden. Hoewel ik nu alweer toe ben aan vakantie, heb ik besloten dat ik er toch maar voor moet gaan en zit nu dus met mijn wiskundeboek voor m’n neus terwijl de rest van de familie een boek leest of aan het tekenen is.

Jullie zullen het misschien wel (of juist niet) hebben opgemerkt dat we proberen elke dag een artikel te plaatsen, maar dat niet altijd lukt. Dit komt omdat we naast lange en drukke schooldagen en huiswerk ook nog andere dingen te doen hebben. Denk aan zogeheten vrijetijdsbesteding; sporten, hobby’s, tv en series kijken, eten, slapen, facebooken, naar de stad, shoppen of met vriendinnen afspreken. Natuurlijk beleven we ook veel plezier aan het bloggen , maar we hebben besloten iets rustiger aan te doen. Verder moeten we zelf ook nog even kijken. Maak je geen zorgen, er zal niet echt iets veranderen hoor! En verder durf ik zonder toestemming en overleg met Nina niks te zeggen over onze blog ;)

Dan heb ik ook minder leuk nieuws, althans, voor mij dan. Jullie kennen vast wel mijn kat Boefje , we hebben hem sinds begin dit jaar en inmiddels is hij nog geen jaar oud. Maar Boefje was de laatste tijd een beetje ziekjes en na een bezoek aan de dierenarts hoorden we dat hij een dodelijk kattenvirus had. Boefje werd in een week tijd steeds zieker en vrijdag hebben we hem moeten laten inslapen..:(

Het is onwijs jammer en we vinden het allemaal heel erg, maar onze lieve Boef heeft nu gelukkig geen pijn meer.
In plaats van nog een tweede kat hebben we besloten nu een konijntje te nemen, en we hebben bij een konijnenfokkerij een heel mooi en lief konijntje opgehaald. Over de naam zijn we het er nog niet helemaal eens, (ze is een meisje) we twijfelen nog tussen chickie, dropje, salmiak, Sally, sammy, en sjakie (een echte meisjesnaam… Ahum).

Mochten jullie nog leuke of grappige konijnennamen hebben, dan hoor ik dat graag!

20120915-154808.jpg
R.I.P.

20120915-154836.jpg
<3
Ik wilde dit gewoon even zeggen, niet om medelijden op te wekken maar om te laten weten dat Boefje er niet meer is . En dat jullie niet denken dat boefje ineens een konijn is geworden ofzo. ;)

Buiten bovenstaande gedoe gaat het met mij prima. Mijn toneelles is weer begonnen, waar ik met plezier heenga. Met tennis ga ik stoppen en Nina en ik gaan kijken of we roeien leuk vinden. Ik kom trouwens net terug van de kapper en mijn haar heeft gelukkig weer model :)

Wat betreft bloggen; zoals ik al zei doen we ons best elke dag een artikel te plaatsen. Dit lukt niet altijd maar we doen ons best! Wel hebben we een flink aantal filmpjes opgenomen, die moeten nog wel bewerkt worden maar ik kan alvast verklappen dat er een stuk of 5 filmpjes aankomen, met onder andere een tag, een tutorial -achtig iets en een filmpje waar we op ons mooist (ahum) te zien zijn. Ook hebben we weer veel leuke ideetjes voor nog meer filmpjes, waaronder een fashion gerelateerd filmpje.

Kortom; genoeg inspiratie, het moet alleen nog uitgevoerd worden. Requests, tips, vragen of ideeën zijn altijd meer dan welkom!

ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen hoe het met me gaat, wat ik doe en wat jullie voor filmpjes kunnen verwachten. Mocht je nog leuke konijnennamen, ideeën voor artikels of filmpjes, tips of vragen hebben; plaats een comment (of mail ons).
Liefs en een fijn weekend, Eva.

2 Reacties to “Lifestyle update”

  1. deijsprinses 16 september 2012 bij 11:16 #

    Ohnee! :( Zo erg!
    Dat moet echt wegen op je!

    • nivabeauty 16 september 2012 bij 11:44 #

      Ja… Heeeel erg jammer en verdrietig, baal er heel erg van. Mar helaas is het niet anders… Dankjewel!

Geef een reactie

