NYX Jumbo Eye Pencil Yoghurt

12 Sep

P1060375

Nu dat NYX in de Douglas in Amsterdam te kopen is zijn ik, Eva en Amber en natuurlijk onmiddellijk naar toe gegaan. Het was echter wel teleurstellend dat de cream blushes er niet zijn en ik ze dus ook niet kan swatchen. Maar wel heb ik deze prachtige Jumbo Eye Pencil gescoord. Een juweeltje ?

P1060372

De kleur heet Yoghurt en is champagne kleurig, ik snap de keuze van de naam niet helemaal. Mijn yoghurt is meestal niet champagne kleurig maar wit ..

P1060374P1060376

Hier zie je de kleur goed. Erg mooi wauw ! Een Jumbo Eye Pencil staat bekent om zijn creamy textuur en het makkelijk aanbrengen en blenden. Persoonlijk ben ik er al erg fan van !

P1060378P1060379

Hier twee swatches, mede mogelijk gemaakt door Amber, de eerste gewoon een lijntje als tweede wat uitgevaagd. Ik ben er erg dol op en ga het waarschijnlijk veel gebruiken. Het is ook fijn als champagne basis omdat het een beetje plakkerig blijft, als een oogschaduw basis. Hij blijft dan ook goed zitten en is makkelijk te blenden zonder allemaal rimpels te veroorzaken met het geveeg over je ogen (:

Ik ben erg tevreden over het product ! Enige nadeel: een speciale puntenslijper is nodig om hem te slijpen.

De Jumbo Eye Pencils van NYX zijn te koop bij o.a. Douglas en verschillende webshops. Bij Douglas kosten ze €5,05

Hebben jullie al iets van NYX ?

Liefs,

Nina

4 Reacties to “NYX Jumbo Eye Pencil Yoghurt”

  1. Ans 7 december 2012 bij 22:08 #

    Hallo,

    Ik heb een vraagje, zelf heb ik ook de jumbo NYX Pencil maar ik vraag me af is hij ook slijpbaar? want hij past niet in het grote gaatje van de puntenslijper, hoe doe jij dit?

    Graag een reactie want ik heb al ooooveral gezocht voor een antwoord hier op.

    Liefs!

    • nivabeauty 7 december 2012 bij 22:51 #

      Hoi,
      Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn potlood nog niet heb geslopen. Maar NYX verkoopt puntenslijpers die het als het goed is zouden moeten slijpen. Als je die hebt geprobeerd zou ik het helaas ook niet weten.
      Succes !

      Liefs,
      Nina

  2. deijsprinses 12 september 2012 bij 16:12 #

    Toch wil ik ze ;)

Geef een reactie

