ELLE

4 Sep

De Elle is een tijdschrift wat we allemaal wel kennen. Sinds kort ben ik er helemaal weg van. Het gaat over fashion die ik ook nog zal dragen, en er komen tips voorbij die voor mij van toepassing zijn. Het is net wat minder High Fashion en meer normaal. Ook staan er vaak ontzettend leuke en interessante interviews en artikelen in.

Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik de Engelse Elle misschien nog wel wat leuker vind. Hierin gaat een van de interviewers naar Azië om Georgio Armani te ontmoeten. Een heel bijzonder interview, nu te lezen in de editie met Rosie Hunington Whitely op de voorkant. Het enige nadeel, ze noemen uiteraard ook producten die we hier in Nederland niet hebben. Heel jammer en zonde maar ach.

Ik zou graag nog een keer de Elle girl lezen maar die heb ik nog niet kunnen vinden in de tijdschriften handels in de buurt. Ik zal zeker niet opgeven en blijf zoeken.

Oh en als je snel bent weet je misschien de Elle Limited Edition uitgave te bemachtigen met een prachtige doos van Chanel er omheen en een prachtig testertje !

Beide tijdschriften kosten €4,95

Wat voor tijdschriften lezen jullie het liefst ?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “ELLE”

  1. Ellis 4 september 2012 bij 18:04 #

    Ellegirl is niet meer in het Nederlands he, maar dat wist je misschien al :) Ik heb ook een abbo op Elle.

    • nivabeauty 4 september 2012 bij 18:05 #

      Ooh haha, niemand heeft het me verteld maar ik begon al zoiets te denken. Jammer, ja ik zit ook te denken om een abbonnement te nemen !
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

