NYX Wishlist

2 Sep

Nu dat er binnenkort in Amsterdam een Douglas NYX gaat verkopen moet ik natuurlijk een lijstje maken met eventuele hebbedingen. Ik besloot de webshop van douglas een af te speuren, hier is NYX al wel te koop namelijk, en op zoek te gaan naar producten die me aanspreken.

 

nyx3

Allereerst een van de Cream Blushes in Naturel, een mooie peachy kleur. Die nouja, naturel is (:

nyx1nyx2

Dan twee van de Jumbo Eye Pencils, eentje in een taupe kleur en eentje in een champagne kleur. De kleuraanduiding is op de site wat onduidelijk, hiervoor kun je beter een review opzoeken.

nyx5

Wel zo handig is om voor de Jumbo Eye Pencils ook een puntenslijper te hebben, hier kun je zowel de Jumbo’s als normale in slijpen.

nyx4

Dan als laatste een lipgloss in een nude roze kleurtje, gewoon heel mooi met glittertjes. Misschien kies ik nog een ander als ik de kleuren daadwerkelijk kan zien.

Als je weet welke producten je wil is het misschien voordeliger om bij www.boozyshop.nl te kopen. De meeste producten zijn hier iets goedkoper.

Zo dit was mijn kleine lijstje,

Wat willen jullie nog van NYX ?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “NYX Wishlist”

  1. deijsprinses 2 september 2012 bij 20:03 #

    Ikwil zeker een aantal jumbo pencils! Misschien dat ik die met mijn eerste loontje wel aanschaf!

Geef een reactie

