Alweer excuus

1 Sep

Lieve , lieve allemaal,

Tot mijn grote spijt (boehoehoe) moet ik helaas zeggen dat ik jullie vandaag niet van een artikel heb kunnen voorzien. Nina kon dat gister ook niet, ze zei dat er vandaag weer iets online zou komen. Vandaag was ik aan de beurt, maar ben vanochtend vroeg opgestaan, terug naar Nederland gevlogen, ben vervolgens de hele dag druk bezig geweest en ben nu doodop. Ik dacht nog wel een artikeltje te kunnen typen tussendoor, maar dat is helaas niet gelukt. Ik ga morgen proberen een aantal artikelen vooruit te schrijven en zal maandag weer van de partij zijn!

Nou ja, ik kan jullie natuurlijk gaan bombarderen met excuses , maar stiekem hoop ik dat jullie me niet eens gemist hebben en veel te druk waren met vakantie vieren/voorbereidingen voor school/werk/de dagelijkse sleur / andere verplichtingen.

Fijne avond nog allemaal, en tot maandag ;)
Liefs, Eva

Geef een reactie

