Pull and Bear wishlist

30 Aug

Pull and Bear is een ontzettend leuke winkel voor de jongere meiden en vrouwen. Ze hebben veel vrolijk en aparte kleding die bij mij erg in de smaak valt. Vandaag ga ik jullie mijn wishlist laten zien. Op vakantie was ik ook in een Pull and Bear maar toen had ik niet veel tijd en heb ik niet alles kunnen zien. Daarom heb ik bij deze nog even rond geneusd !

pullandbear1

Allereerst een item dat ik al heb besteld, de andere items zijn meer voor de herfst en winter en die moet ik nog eventueel bestellen. De verzendkosten zijn €3,95 maar je kan de kleren ook gratis ophalen in Rotterdam, Den Haag of Tilburg.

pb6pb7

Dit rokje, van €15,99, heb ik al besteld. Ik wou nog een niet al te strak rokje wat ook boven de heupen makkelijk te dragen was. De studs vond ik een ontzettend leuk detail.

 

pb2pb3

Dit shirt, een truitje, vond ik erg leuk. De kleur vond ik heel mooi. De print is wel grappig maar had voor mij niet gehoeven. €19,99

 

pb8pb9

Dit truitje vond ik erg leuk, het heeft een leuke opdruk en een mooie kleur. Ook de ruitjes print aan de binnenkant is een leuk detail. €29,99

Dan het laatste item, uiteraard wil ik nog veel meer maar laat ik het realistisch houden.

 

pb10pb11

Dit jurkje is heel simpel, maar toch vind ik het erg leuk. Een zomerjurkje of een jurkje voor een feestje. Deze is wat duurder, €39,99

Welke items vinden jullie leuk, en wat staat er op jullie wishlist ?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “Pull and Bear wishlist”

  1. amber 30 augustus 2012 bij 13:01 #

    Allemaal!!! :)
    We moeten echt nog een keer samen naar Rotterdam, en daar komt ook een Forever 21!

Geef een reactie

