Mijn favoriete zomerkleding – deel 1

29 Aug

Het leek me wel leuk om jullie te laten zien wat mijn favoriete kledingstukken zijn voor in de zomer. Waar loop ik het liefst in en waarom?

ik maak misschien ook wel een keer een wintereditie, en er komt nog een zomer deel 2, aangezien een deel van mijn kleding in de was zit en ik die nu niet kan fotograferen. De volgende keer zal ik er ook accessoires bij doen.

20120824-152902.jpg
Deze jumpsuit van de Zara ziet er zo een beetje raar uit, maar , al zeg ik het zelf, hij staat best leuk. Hij is van lekker zachte stof met een spijkerachtig uiterlijk. De top is strapless, en in het middel zit een band. De pijpen zijn juist wat losser en nonchalanter. En oh, hij zit heer-lijk!

20120824-153232.jpg
Dit groene shirtje van Replay heeft een heel fijn en dun stofje, met leuke accentjes en frutseltjes rond de hals. Hij zit onderaan strakker met een elastiek, en loopt over naar wit. Op de zijkant staat met witte letter ‘replay’ en in het midden lopen een soort rimpeltjes. Deze heb ik al redelijk lang, maar hij is nog steeds favoriet!

20120824-153429.jpg
Deze playsuit van H&M is simpel, met bloemetjes, maar wel leuk. Hij is gewoon fijn voor aan het strand, maar ook geschikt voor een normale dag. Met een jasje erop staat hij ook heel leuk.

20120824-153546.jpg

20120824-153551.jpg
Deze witte bloes is van het merk triton thetis (?????) en ik heb hem al zeker drie jaar, als het niet langer is. Ik vrees dat ik hem na dit jaar met pijn in mijn hart aan mijn zusje zal moeten afstaan, maar ik heb hem zó veel gedragen! Hij zit lekker, staat leuk over een bikini, op een short, op een langere broek, eigenlijk bij gewoon alles. Hij heeft een lint in de rug gestrikt, opgerolde mouwen, en bij de voorkant knoopjes en weer ‘frutsels’ (zie foto. Ja, hoe omschrijf je dat?).

20120824-154006.jpg

20120824-154016.jpg
Twee shorts; een witte en een spijker. De witte komt volgens mij van esprit, en de spijker van de h&m. Ze zijn basic, maar hebben wel wat door het witte en de gaten. Leuk bij een shirtje, hemdje of bloesje. Lekker zomers!

20120824-154153.jpg
Dit hemdje van Diesel ziet er zo wat gek uit, en dat is het eigenlijk ook wel. Het heeft een soort elastieken die kriskras over je middel lopen. Ik vond hem vroeger nooit leuk, maar eigenlijk begin ik hem steeds meer te waarderen. Ik vind het eigenlijk wel heel grappig. En de kleur is ook mooi!

20120824-154340.jpg

20120824-154345.jpg
Ik heb redelijk veel zomerjurkjes en zou echt niet kunnen kiezen, maar deze vind ik toch wel heel leuk. Hij is paars, met een lint wat in je nek zit. (en bandeautop heet dat toch? Of niet?) Hij is lekker luchtig, maar wel leuk en niet te bloot. Hij komt van de H&M. (drie punten als je inmiddels hebt geraden wat mijn favoriete kledingwinkel is!) ;)

20120824-154514.jpg
een aantal van mijn andere jurkjes; primark, H&M en weer h&m

20120824-154622.jpg
Tot slot dit witte vestje van Zara, waarvan ik ook twee zwarte en een witte met gaatjes heb. Hij is kort, perfect voor op een jurkje. Je kan hem los laten hangen, maar ook dichtknopen. De mouwen zijn driekwart en makkelijk op te rollen. Gewoon een heerlijk vestje voor als het ’s avonds ietsje frisser wordt.

wordt vervolgd…. :)

tot ziens bij deel 2!
X Eva

2 Reacties to “Mijn favoriete zomerkleding – deel 1”

  1. Phien 29 augustus 2012 bij 22:24 #

    Leuk artikel!
    Groet, Phien

Geef een reactie

