Personal Pictures Augustus #2

28 Aug

Zoals jullie wellicht weten ben ik afgelopen vakantie naar Barcelona geweest, mijn eerste keer in Spanje. Jawel ! Het was ontzettend mooi en heet (40 graden). Ik raad je aan goede restaurantjes te zoeken, wij hebben waarschijnlijk een keer een salade gegeten die door de warmte niet helemaal goed meer was, waardoor helaas de laatste dag een dag misselijk in het hotel liggen was. Maar al met al heb ik ontzettend genoten en vond ik het ontzettend leuk, hier wat foto’s (:

P1060230

De toren van een van de huizen van de bekende architect Gaudi, vanuit het Gaudi park.

P1060241

De tuin van het huis van Gaudi, in Park Guel.

P1060278

Op het dak van het huis/museum van Gaudi, ontzettend mooi uitzicht en ongelofelijk bijzonder !

P1060277

Het uitzicht.

P1060273

En ik, ook op het dak. Ik heb geen hoogtevrees maar als je zo recht naar beneden kan kijken als op dat dak houd ik me toch liever vast (:

P1060099

Port Vell, de haven in de buurt bij ons hotel.

P1060110P1060100

Palmbomen, haha ik vind het altijd leuk om palmbomen te zien. Het geeft zo’n vakantie gevoel.

P1060104

Een van de vele terrasjes.

P1060109

Hopelijk vonden jullie het leuk om een beetje wat van Barcelona te zien, misschien maak ik nog een artikel over leuke plekjes om heen te gaan !

Zijn jullie weleens in Barcelona geweest ?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “Personal Pictures Augustus #2”

  1. deijsprinses 28 augustus 2012 bij 12:53 #

    Mooie foto’s

Geef een reactie

