Fashion wishes!

27 Aug

Ik heb weer eens een kwijl-lijstje gemaakt met allemaal mooie items waarvan ikzelf helemaal blij en week wordt vanbinnen. Deze keer gaat het om fashion. Ik laat jullie graag mijn kledingsmaak zien en vertel wat ik nog wil hebben!

ik heb en lijstje gemaakt met een aantal kledingstukken en accessoires. Sommige specifieke items, waarvan ik al weet welke en van welk merk. Maar de meeste heb ik nog geen idee waar ik ze ga kopen, maar weet ik gewoon dat ik een soort kledingstuk wil. Ik heb gewoon gegoogled op de naam van het kledingstuk en daarna een paar leuke plaatjes uitgezocht. Van heel veel weet ik het merk dus zelf ook niet!

1. Ik zag laatst in de H&m deze te leuke oorbellen. Ik ben al en tijdje op zoek maar leuke kleine veertjes, en deze metalen met blauwe kraaltje vind ik heel erg leuk.

20120824-134751.jpg

2. Nog iets van de Hennes; dit rokje met aztec print. Ik vind de aztec trend heel leuk, en was op zoek naar een beetje een leuk item met die print. Dit rokje vind ik heel leuk, ook in combinatie met het zwarte truitje.

20120824-134950.jpg

3. Ik heb hele fijne grijze all stars, die inmiddels al twee jaar mee gaan en niet de allermooiste meer zijn. Ik vind het vertrapte effect wel leuk, maar wilde er toch wat mee doen om ze wat stoerder te maken, want nu zien ze er net wat te armoedig uit. Daarom lijkt het me leuk om studs erop te bevestigen, dat maakt ze meteen een stuk stoerder en origineler!

20120824-135146.jpg

4. Iets wat je ook vaak voorbij ziet komen is een number tee. Een trui met een groot nummer erop, dus. Heel simpel, maar wel heel stoer en leuk, vind ik. Ik weet niet precies wat het is, maar ik vind het er gewoon heel leuk uitzien.

20120824-135315.jpg

20120824-135322.jpg

5. Wat ik ook nog wil is een rieten hoedje. Leuk voor aan het strand, maar ook op een festival of gewoon tijdens een dagje shoppen. Het liefst wil ik gewoon een simpele zonder teveel frutsels.

20120824-141815.jpg

6. Wat ik ook nog fijn vindt, voor als het wat warmer wordt, is een sweater. Ik heb een flink aantal leuke dunne (en dikkere) truien, maar een hoodie met capuchon en zak aan de voorkant heb ik niet.
Deze van Adidas vind ik bijvoorbeeld leuk, maar ook een simpele met letters op de voorkant is leuk.

20120824-142032.jpg

7. Jumpsuit van de H&M. Deze zag ik vorig jaar op de site, maar toen was hij uitverkocht. In de winkels zag ik hem ook nergens, dus heb ik hem helaas niet kunnen kopen. Ik weet dat dit daarom een beetje een onmogelijke opgave is, maar als ik hem ergens online kan vinden of hij ergens ligt (soms zijn er kleren van de collectie van vorig jaar met korting te koop), dan neem ik hem zeker mee!

20120824-143542.jpg

8. Ik heb al een lichtblauwe kniebroek en donkerblauwe jeans, maar ik wil nog een lange jeans in een lekker fel kleurtje. Geel, paars, groen, blauw, oranje… Hoe feller, hoe beter!

20120824-143717.jpg

9. Een Little white dress, bij de primark kocht ik er al eentje, maar ik wil er nog één! Ik vind het zo leuk en zomers staan, een lief, wit jurkje.

20120824-144324.jpg

20120824-144336.jpg

10. Sinds ik voor het eerst over de Forever 21 hoorde, ben ik fan. Ik vind dat ze echt hele leuke kleren hebben. Ik wilde ooit wat bestellen, maar aangezien terugsturen nogal duur is en ik geen idee heb hoe ze daar met maten werken, durfde ik het toch niet aan. Nu komt er volgend jaar een Forever 21 in Amsterdam, dus als die er is ga ik flink shoppen! :)

20120824-144547.jpg

Geef een reactie

