Rituals Powder Brush

26 Aug

P1060080

 

Een goede poederkwast vinden is zo makkelijk nog niet, het vergt zoeken en reviews lezen. Tenminste voor mij, ik vond deze kwast toen ik hem voor het eerst voelde meteen al geweldig. Maar dacht nog even na, ik wou een tijdje dezelfde als die eva heeft maar deze is toch zo’n 4 euro goedkoper en net iets groter. Dat vind ik prettig als het om poederen gaat, anders ben je voor eeuwig bezig !

P1060071

De kwast kom mooi verpakt en goed beschermd, erg fijn.

P1060072P1060073

Nog een korte uitleg, heel prettig.

P1060074

Woehoe, geweldig (:

P1060076

Er zit ook nog een beschermhoesje omheen, heen handig voor het vervoeren.

P1060078

Glimmende details.

P1060079

De haren zijn ontzettend zacht ook als je ze recht op je gezicht zet, heel fijn. Ook na het wassen blijft dat zo en er vallen geen haren uit. Ik vind het jammer dat waar de haren in vast zitten ook zwart is en niet zilver, metaal. Dat ziet er net wat mooier uit maar het maakt niet uit zolang de kwast zelf goed is. De kwast is erg stevig en is makkelijk in gebruik. Hij is vrij zwaar en dat houd makkelijk vast.

P1060082

Hier kunnen jullie goed zien hoe groot de kwast is in vergelijking met mij gezicht, vrij groot maar niet té !

De kwast is dus eigenlijk superfijn en precies goed voor mij, yeah. Hij is over het algemeen ook makkelijk te verkrijgen en kost wel een lieve duit.

De Rituals Powder Brush is te koop voor €20,90 bij alle Rituals verkoop punten en ook online op www.rituals.com.

Welke kwast gebruiken jullie voor poeder ?

Liefs,

Nina

6 Reacties to “Rituals Powder Brush”

  1. deijsprinses 26 augustus 2012 bij 11:17 #

    Hun kwasten zijn echt fantastisch!

  2. Jasmine 26 augustus 2012 bij 10:40 #

    Mooie kwast, ziet er super zacht uit! Ik gebruik een blushkwast van de Etos, niet de beste of dikste maar hij doet het =]

    • nivabeauty 26 augustus 2012 bij 11:51 #

      Dankje, hij is ook superzacht. Zolang het werkt is het prima (:

Geef een reactie

