Anastasia Clear Brow Gel

24 Aug

P1060015

Wenkbrauwen zijn iets ingewikkelds, de meeste mensen epileren ze, vullen ze in of misschien zelfs harsen. Persoonlijk heb ik vrij donkere wenkbrauwen, en blond haar, waarbij het heel erg opvalt als er een haartje niet goed zit. Erg vervelend, maar nu heb ik een gel gekocht die dit zou verhinderen ! Werkt het ?

P1060017

Anastasia is een bekend merk, vooral omdat ze verschillende producten maken die heel goed zouden werkten voor wenkbrauwen. Omdat ik geen kleur aan mijn wenkbrauwen wou toevoegen en ze zo licht mogelijk wou houden besloot ik de ‘clear’ versie te nemen. Zonder kleur, alleen om de wenkbrauwen op hun plek te houden.

P1060016

Het logo, erg leuk bedacht.

P1060018

Leuke tekst op de achterkant van de verpakking.

P1060006P1060008

De verpakking zelf ik metallic, hier ben ik normaal niet zo’n fan van maar hier staat het eigenlijk heel mooi bij.

P1060009P1060013

Het borsteltje is wat boller en kleiner dan een mascara borsteltje, precies goed. De gel werk heel fijn, je brengt hem aan laat hem drogen en de wenkbrauwen gaan nergens meer heen. Geweldig, ook is het heel makkelijk weg te halen, je ziet het niet zitten en je kan je wenkbrauwen gewoon nog bewegen (:

De gel werkt dus heel prettig en ik ben er uiterst tevreden over.

De gel is te koop bij sommige douglas filialen en op www.douglas.nl voor €21,00, ik heb hem gekocht op het vliegveld voor €17,20. Ik vind het geld waard omdat mijn wenkbrauwen toch altijd een probleem punt waren en ik hier waarschijnlijk heel lang mee kan doen.

Wat gebruiken jullie voor jullie wenkbrauwen ?

Liefs,

Nina

PS: Toen ik op vakantie was en haast had moest ik mijn mascara doen en daarna nog de gel aanbrengen, ik was met mijn gedachten helemaal bij de gel en smeerde mascara in mijn wenkbrauwen, mweh ik heb het er snel uitgehaald !

Geef een reactie

