Tag; before i die

23 Aug

Deze tag zie ik steeds vaker voorbijkomen; de ‘before i die’-tag. Ik vind het een hele leuke tag, en hoewel ik niet van plan was hem over te nemen, nam ik toch een kijkje op weheartit.com voor alle leuke ideeën. En ik zag zulke leuke plaatjes, dat ik heb besloten hem toch te doen!

20120822-204918.jpg
Het lijkt me onwijs gaaf om met mijn beste vriendinnen in een klein volkswagencampertje rond te trekken. Door Amerika, maar ook door andere, spannende en verre landen als het even kan. Al lijkt Europa me ook heerlijk!

20120822-205226.jpg
Ik woon in Amsterdam en vind dit ook al een redelijk grote en mooie stad, maar het lijkt me heel leuk om bijvoorbeeld een aantal jaar/maanden in een grote stad te wonen. Parijs, Rome, Berlijn, New York, Londen…. Geweldig!

20120822-205535.jpg
We fantaseren er weleens over, en het lijkt me heel leuk om als ik ga studeren, in een appartementje te wonen met mijn vriendinnen. Het liefst ruim en licht , in het centrum, aan de grachten, in een gezellig straatje of op een woonboot. Zo gezellig!

20120822-210128.jpg
Ik wil als ik groot ben, een extreem mooi huis kopen en dat van binnen helemaal zelf naar smaak inrichten. Dat zou ik het heel licht, ruimtelijk en strak inrichten, maar ik zou ook een aantal gezellige , rommelige hoekjes maken. Ik zie het al helemaal voor me!

20120822-213928.jpg
Wie wil dat nou niet? Gewoon lekker shoppen en je geen zorgen maken om de prijzen. Gewoon alles wat je leuk lijkt meenemen. Dat wil ik gewoon ooit doen.

20120822-214021.jpg
Nou hoef ik niet heel specifiek kindjes in afrika te helpen, maar ik wil wel graag ooit nog naar het buitenland om daar mensen te helpen. Dat lijkt me heel interessant.

20120822-214130.jpg
Hoe fijn is het als je iemand ontmoet met wie je de rest van je leven samen wil zijn? Samen oud worden, dat klinkt natuurlijk heel erg mooi. Als ik naar mijn opa en oma kijk, die inmiddels ruim 50 jaar getrouwd en 60 jaar samen zijn, dat is zo lief!

20120822-232755.jpg
Ik heb nu een beugel en kan niet wachten tot hij eruit mag. Daarna worden mijn kleine , mislukte tandjes ook nog eens mooi gemaakt en hopelijk heb ik daarna eindelijk een mooi, recht gebit met tanden die allemaal ongeveer dezelfde grootte zijn. Tanden zijn zo belangrijk!

20120822-232931.jpg
Ik wil over een aantal jaar een flinke wereldreis gaan maken. Naar alle landen waar ik heen wil en gewoon heel veel van de wereld zien. Dat vind ik echt één van de dingen die ik nog wil doen.

20120822-233037.jpg
En als laatste wil ik kinderen. Nu nog lang niet natuurlijk, maar ik wil zeker kids! Een mensje op de wereld zetten, ervoor zorgen en je eigen kindjes hebben. Heerlijk lijkt me dat.

dat was het, als jullie hem willen overnemen , ga gerust je gang! Ik ben benieuwd wat jullie allemaal nog willen doen!
Liefs, Eva.

Geef een reactie

