Favoriete Youtube Beauty’s !

22 Aug

Beauty “guru’s” worden ze ook wel genoemd, mijn favorieten zijn de afgelopen tijd wat veranderd. Ik vind ze erg leuk om te bekijken en de meeste heb ook nog een vlog kanaal. Vandaag laat ik jullie zien wie mijn favorieten zijn !

Haar meest recente video.

Laat ik maar meteen beginnen met mijn favoriet, Tanya Burr is een make up artiest en doet dus ook make-up op andere mensen maar ze kan ook nog eens heel vrolijk uitleggen hoe je het zelf kan doen. Ze doet meestal looks van bekende mensen, maar ook een look voor een bepaalde gelegenheid. Alle producten zijn makkelijk te vinden en het is altijd heel duidelijk wat ze doet. Ik vind het ontzettend leuk om te kijken !

Een van mijn favorieten, lekker neutraal maar toch erg mooi.

 

Samen met Ingrid, van Missglamorazzi.

Het leuke is dat mijn 3 favorieten heel goed bevriend zijn en dus ook video’s samen doen. Dit is ook een hele mooi look die Tanya op Ingrid heeft gemaakt.

Een vrij recente video, erg leuk om te zien.

Ingrid is de enige Amerikaanse in het lijstje, ze is heel vrolijk en kan leuk uitleggen. Ze gebruikt niet heel veel make-up wat ik ook erg prettig vind.

Een van mijn favorieten, wil ik nog eens proberen !

Fleur is ook Engels, net als Tanya, en is ook erg vrolijk. Ze heeft ongeveer het zelfde huidtype als ik, wat ik erg fijn vind.  Ook zij maakt erg leuke video’s.

Samen met het vriendje van Ingrid, heel grappig.

Hopelijk vonden jullie het leuk, laat jou favorieten achter !

Liefs,

Nina

2 Reacties to “Favoriete Youtube Beauty’s !”

  1. Ellis 22 augustus 2012 bij 11:42 #

    Allemaal heel natuurlijke looks^^ Fijn voor een Oogschaduwbeginner als ik !

Geef een reactie

