Review: Sleek Glo Face&Body highlighter peach shimmer

20 Aug

Highlighter is , wat mij betreft, een echt zomerproduct. Het geeft een prachtige glans aan je gezicht of lichaam. Mijn mooiste highlighter is die van Sleek. Benieuwd? Lees snel verder!

20120820-000450.jpg
Dit is het mooie, matzwarte doosje van Sleek. Erop staat het Sleek – logo is glimmende letters en in strakke, witte letters om welk product het gaat.

20120820-000610.jpg
ik ben een beetje aan het experimenteren met de manier van fotograferen, wat vinden jullie van bovenstaande foto’s ?

Ik heb de Highlighter in de kleur Peach Shimmer, met mooie roze- en bruintinten.

20120820-000855.jpg
De highlighter bevat 5 ‘strookjes’, van boven naar onder; parelmoer wit, roze/bruin , bronze, Peach, roze. (zo heten de kleuren niet, maar dat heb ik zelf even verzonnen voor het gemak).

20120820-001042.jpg

De pigmentatie is prima; goed , maar ook weer niet té, zodat je geen enorme glitters hebt, maar wel een mooie glans (en soms kleur).

20120820-001214.jpg

Van links naar recht zijn de kleuren op de swatches; parelmoer, roze/bruin, bronze, Peach en roze.

Elke kleur is voor verschillende dingen te gebruiken, zo vind ik de parelmoer heel mooi op mijn jukbeenderen, de bronze en licht bruine kleur voor bij een sunkissed look en de roze en peach om als blush te gebruiken.

Ook op je lichaam is de bronze kleur heel er mooi!

Ik vind dit een hele leuke en mooie Highlighter!

Hij kost €10,00 als ik het goed heb (al verschilt dat per verkooppunt), en is o.a. te koop bij de misslipgloss shop, boozyshop en enchantra.

Hopelijk hebben jullie wat aan mijn review!
heb jij ervaring met Sleek producten? Zo ja, welke? En zo nee, welke zou je willen proberen?
X Eva

2 Reacties to “Review: Sleek Glo Face&Body highlighter peach shimmer”

  1. deijsprinses 20 augustus 2012 bij 13:00 #

    Mooi product! Ik hou van hun producten! Je ziet altijd goed voor niet al te veel geld.

    • nivabeauty 20 augustus 2012 bij 13:45 #

      Ik moet heel eerlijk bekennen dat dit mijn eerste en enige Sleek product is…. Maar hoor er altijd veel goeds over en het ziet er allemaal heel mooi uit! Ik kijk al uit naar meer :)

Geef een reactie

