L’Oreal Paris Rouge Caresse Dating Coral

18 Aug

P1060046

Het is ondertussen al geen nieuws meer, de L’Oreal lipsticks die erg voedend zouden zijn. Heel leuk voor elke tijd van het jaar maar vooral voor in de zomer. Heerlijk voedend en een mooie kleurtje, wat vind ik ervan ?

P1060049

Ik kreeg de lipstick van Vera voor mijn verjaardag en ik vroeg om de kleur Dating Coral, een mooie koraal kleur. Zo een had ik nog niet !

P1060053P1060052

Persoonlijk vind ik het raar dat de dop rood is maar goed, dat maakt verder niet uit. Het is toch handig om te zien welke kleur het is.

P1060055P1060054

De lipstick bullet zelf doet me denken aan de vorm van de YSL Rouge Volupte lipsticks. Ach, we willen allemaal weleens luxe.

De kleur is werkelijk prachtig, zonder te swatchen al !

P1060057

Wauw, prachtig heel creamy en makkelijk aan te brengen. Trekt wel een beetje in de lijntjes en is voor mijn lippen nog niet verzorgend genoeg maar hij geeft wel een heel mooi kleurtjes en blijft redelijk goed zitten. Zelfs mijn moeder vond het een mooi kleurtje, ze is meestal niet zo van als ik lippenstift op heb. P1060084

Zonder iets op mijn lippen.

P1060086

Met Dating Coral.

P1060087

Full Face.

L’Oreal Rouge Caresse in 301 Dating Coral is bij alle verkooppunten van L’Oreal verkrijgbaar voor €13,00

Hebben jullie al een van de L’Oreal Rouge Caresse lipsticks ?

Liefs,

Nina

4 Reacties to “L’Oreal Paris Rouge Caresse Dating Coral”

  1. lista de email 21 augustus 2012 bij 20:27 #

    this is an awesome post, i appreciated it. lista de email lista de email lista de email lista de email lista de email

  2. amber 18 augustus 2012 bij 19:39 #

    Jaa ik heb de zelfde als jouw XD
    En ik ben er heel erg blij mee!!
    Thanx voor het advies!
    XX

  3. deijsprinses 18 augustus 2012 bij 11:21 #

    Dat is een prachtige kleur!

Geef een reactie

