Shoplog H&M & America Today

17 Aug

Ik heb weer geshopt! Deze keer ging het om kleding, slippers, en trui en basic hemdjes om precies te zijn. Niet heel veel, maar ik wil het toch even laten zien!

Als eerste was ik op zoek naar slippers; mijn fijne, blauwe havaianas hadden het begeven en mijn andere slippers zaten niet lekker vanwege een fabrieksfoutje (en waren veel te oud). Ik had eigenlijk tot nu toe helemaal geen tijd gehad om slippers te halen, maar ga binnenkort weer een paar daagjes naar zee dus had ze wel nodig. Daarom ben ik gisteren even snel naar de America today gegaan, en daar hadden ze deze leuke slippers (ook andere, maar niet meer in mijn maat). Ze zijn van het merk Reef, wat ook in andere winkels te koop is.

20120816-230104.jpg
De zool is donkerbruin, met een leuk bloemenpatroontje erin. De bandjes zijn wit en in het midden zit een bruin ‘knoopje’. Basic en staat overal bij, maar niet saai. En ze lopen ook nog eens heerlijk!

20120816-230301.jpg

20120816-230307.jpg
Ik kocht deze in de sake voor €15, hoe duur ze eerst waren weet ik helaas niet.

20120816-230330.jpg

Mijn moeder had nog wat nodig bij de H&M, en ik ging mee. Uiteindelijk kwam ikzelf met meer thuis dan mijn moeder :)

Ik had nog hemdjes nodig, gewoon van die basic witte/zwarte hemdjes voor onder doorschijnende kleding, onder een leuk jasje of vest, voor het sporten, bij een aanwezig item…. Jullie weten vast wel wat ik bedoel, basic hemdjes zijn onwijs handig! Maar mijn andere hemdjes waren te klein, niet meer mooi en aan vervanging toe. Dus kocht ik een wit en een zwart hemdje voor 5 euro per stuk, en ik kocht er ook nog een paarse bij. Leuk als basic hemdje, maar toch iets spannender dan saai wit. Ik twijfelde, ze hadden ook andere kleuren maar deze vond ik wel leuk. Verder hadden ze nog hele leuke hemdjes met hartjes, stipjes en streepjes, maar ik was echt op zoek naar effen hemdjes. Goed geslaagd dus!

20120817-112956.jpg
De paarse

20120817-113055.jpg

20120817-113100.jpg

En ook zag ik deze superleuke grijze trui met sterren, onwijs leuk voor in de herfst. Deze ging ook mee voor €20.

20120817-113257.jpg

20120817-113309.jpg

20120817-113303.jpg

Dat was het weer, niet heel veel maar ik ben er toch heel blij mee. Wie weet komt er nog wel eens een ootd voorbij!

liefs, Eva.

2 Reacties to “Shoplog H&M & America Today”

  1. Amber 17 augustus 2012 bij 19:12 #

    evaa, ninaa, hier een link; http://www.beautylab.nl/hoe-krijg-ik-gratis-producten/
    ik heb het zefl niet gelezen, maar miss interresant?

Geef een reactie

