Stash Update Augustus 2012

16 Aug

Ik verander vaak van hoe ik mijn make-up organiseer, maar nu heb ik een paar doosjes van de blokker en het leek met leuk om jullie te laten zien hoe ik het nu organiseer ! Vandaag in foto’s, omdat er niet heel veel is veranderd.

P1060065

 

De producten die ik vrijwel elke dag gebruik, niet allemaal natuurlijk. Ook hadden sommige geen andere plek om naar toe te gaan.

P1060066

Mijn lipproducten, lipgloss, lipstick, lipbalsem alles zit erin !

P1060067

Foundation, concealer en andere producten die ik vrijwel nooit gebruik.

P1060068

Mijn oogschaduw, ze passen er net allemaal in !

P1060069

Testertjes en nog een eyeliner. Een beetje rommelig bakje maar ik gebruik de producten wel.

Hopelijk vonden jullie het leuk, als ik weer een keer écht tevreden ben neem ik misschien weer een filmpje op ! Hopelijk vonden jullie het leuk (:

Liefs,

Nina

Eén reactie to “Stash Update Augustus 2012”

  1. deijsprinses 16 augustus 2012 bij 12:12 #

    Leuk doosjes systeem!

Geef een reactie

