Mijn vakantie make-up

12 Aug

De meeste dagen van de vakantie draag ik vrijwel geen make-up, misschien die lelijke pukkel wegwerken en dat is dan dat. Maar soms heb ik zin om toch een klein beetje te gebruiken en dan kies ik voor de volgende producten ! Kijk mee (:

P1060059

P1060061

Over mijn hele ooglid gebruik ik Soft and Gentle een prachtige champagne kleur met een vleugje roze er doorheen.

Als blush vind ik Peaches een prachtige kleur, heel makkelijk met elke look en staat ook heel mooi bij een bruinere huid. Hij geeft je een gezonde gloed zonder glitters.

P1060062

Als concealer voor eventuele plekjes gebruik ik de super stay 24 h van Maybelline omdat deze heel goed dekt en ook goed blijft zitten, erg fijn voor in de zomer !

P1060063

Als mascara gebruik ik de 2000 calorie mascara van Max Factor, een hele fijn maar subtiele mascara die prima is voor de zomer. Maar zeker niet waterproof is !

Als ik écht voor een totale look wil gaan dep ik nog wat van deze lipkleur op mij lippen. Hier volgt nog een review van maar hij geeft een heel prettig zomers gevoel en laat je gezicht stralen. Een mooie koraalkleur van de l’

Dit zou ik bijvoorbeeld dragen op een avond als we ergens lekker gaan eten, niet op een normale dag want dan vind ik het prettiger niks op te hebben.

Wat dragen jullie naar zulke gelegenheden ?

Liefs,

Nina

Geef een reactie

