Tag : Would you rather ..

10 Aug

Deze tag doet zich al op verschillende blogs de ronde, zo ook hier op nivabeauty. Eva heeft haar hersens al gekraakt bij de vreselijke keuzes, nu ik nog ..

Would you rather lose all of your mascaras, eyeliners, lipsticks, and lipglosses or lose all of your palettes and eyeshadows?

Ik denk .. dat ik dan voor de oogschaduws ga, want ik heb een paar oogschaduws waar ik absoluut niet zonder kan en eentje was vrij duur. Ik heb vrij weinig lipproducten en die die ik heb zijn nog wel herkoopbaar. Plus mascara verwissel ik toch eens in de 3 maanden (:

Would you rather chop off all your hair or never be able to cut it again?

Nou ik zou het er dan een keer afknippen, zolang ik het daarna maar nog wel gewoon zou mogen knippen en laten groeien (: Al wil ik niet graag mijn haar kwijt zijn ..

Would you rather have a coral cheek or a pink cheek?

Ik denk dat ik voor koraal ga, ik heb een vrij gele huid en ben niet zo’n van van de roze wangen. Ik hou meer van koraal en perzikkleurig.

If you had a 1000 euros to spend, would you rather buy clothes or makeup?

Hoewel ik ontzettend van make-up houd en nog een hoop dure dingen zou willen ga ik toch voor kleren. Ik heb niet zoveel make-up nodig, ik ben nog jong en kleren kan je nooit genoeg van hebben, toch ?

Would you rather apply lipstick as eyeliner, or eyeliner as lipstick?

Hmm, ik zie mezelf nog geen zwarte lippen dragen dus ik ga voor de lippenstift als eyeliner. Dan neem ik gewoon een mooie diepe kleur of een lekker fel kleurtje voor in de zomer (:

Would you rather only shop at MAC or Sephora ?

Ik denk dat ik dan voor Sephora moet kiezen, hoewel ik dol ben op MAC en hun producten aanbid. Sephora heeft gewoonweg een groter aanbod aan merken die allemaal erg mooi zijn. Het spijt me MAC ;(

Would you rather only use one eyeshadow color or one lip color for the rest of your life?

Een lippenstift kleur, met een oogschaduw kan je weinig qua diepte doen. Of nouja hangt er natuurlijk vanaf, maar toch ga ik voor een lipkleur. Een vrij neutrale die bij vrijwel alles zou passen.

Would you rather wear winter clothes in summer or summer clothes in winter?

Aangezien het in Nederland nooit zo warm is ga ik sowieso al voor de winterkleren in de zomer, maar ook omdat je in de winter vaak een shirtje met een vestje en een jas en een sjaal draagt, of te wel laagjes en dus kun je gemakkelijk je zo aanpassen. Ik zie mezelf al door  de sneeuw baggeren met mijn leuke topje en shortje … Brr !

Would you rather have dark nails or bright nails all year round?

Felle kleurtjes, in de zomer vind ik het heel vrolijk maar ook in de winter geeft het een blij gevoel !

Would you rather give up your favorite lip product or your favorite eye product?

Ehm nou, ik heb eigenlijk meer een favoriet oogproduct dan lipproduct al vind ik de lippenstift van MAC geweldig. Mijn Satin Taupe en Soft and Gentle van MAC kan ik niet verlaten.

Would you rather only be able to wear your hair in a ponytail or a messy bun?

Als ik een staart draag ziet mijn gezicht er altijd heel smal uit en ik vrij vaak hoofdpijn omdat ik vrij dik en zwaar haar heb. Nee doe mijn maar een rommelig knotje, zoals ik het vaak draag (:

Would your rather never be able to paint your nails again or never use lipgloss?

Nou draag ik niet elke dag nagellak maar vind ik het wel vaak leuk lipgloss te dragen. Maar ik draag maar één lipgloss, die van Inglot want die plakt niet, dus ik denk dat ik voor geen lipgloss ga.

Would you rather shave your eyebrows and have none at all or sharpie them in everyday?

Dan zou ik ze net als Eva elke dag bijwerken, want ik vind het zo griezelig als je geen wenkbrauwen hebt. Net een mond zonder lippen, nee dank je.

Would you rather live without makeup or nail polish?

Zonder nagellak ! Ik vind nagellak leuk maar make-up nog véél leuker.

Neem deze tag gerust over, hopelijk vonden jullie het leuk !

XXX ,

Nina

2 Reacties to “Tag : Would you rather ..”

  1. deijsprinses 10 augustus 2012 bij 11:00 #

    Ik heb deze al vaak gezien en die is echt zo moeilijk!

Geef een reactie

