Tag; would you rather…

9 Aug

Bij glasmetwater en beauties at work zag ik deze leuke tag. Benieuwd voor welke hartverscheurende keuzes ik werd gesteld en wat mijn schaamteloze antwoorden zijn? Lees snel verder!

Would you rather lose all of your mascaras, eyeliners, lipsticks, and lipglosses or lose all of your palettes and eyeshadows?

Hmmm… Ik vindt oogschaduw heel leuk om te gebruiken en ermee te spelen, maar ik heb liever wat mascara en lipgloss op dan oogschaduw zónder mascara. Oogschaduw mag dan wel weg dus.

Would you rather chop off all your hair or never be able to cut it again?

Ik zou het kort knippen! Heel kort haar / kaal kan ook best stoer staan, en het groeit dan tenminste weer. Als je nooit meer je haar mag knippen… :(

Would you rather have a coral cheek or a pink cheek?

Lastig. Koraal vind ik heel mooi, maar mijn favoriete blush is roze en dat past gewoon heel mooi bij mijn huid. Roze dus!

If you had a 1000 euros to spend, would you rather buy clothes or makeup?

Moeilijk, héél moeilijk. Ik ben helemaal dol op make-up en ben niet geweldig goed met kleding en mode, maar vind het wel heel leuk om kleding te kopen. Ik denk dat ik toch voor kleding zou gaan, omdat dat doorgaans wat duurder is dan make-up.

Would you rather apply lipstick as eyeliner, or eyeliner as lipstick?

Grappige vraag! Ik zou lipstick als eyeliner gebruiken, een felroze lijntje vind ik veel leuker staan dan zwarte lippen!

Would you rather only shop at MAC or

Hmmm… Na heeeeeel lang twijfelen heb ik besloten voor Mac te gaan. Bij sephora heb je meer keuze, maar de merken die ze verkopen vind ik bijna allemaal te duur. En het sephora huismerk vind ik nou ook weer niet zo goed dat ik al mijn make-up daarvan zou kopen. Mac vind ik ook duur, maar is niet zo duur als benefit, urban decay, chanel en de andere merken van Sephora.

Would you rather only use one eyeshadow color or one lip color for the rest of your life?

Één lipkleur! Ik draag graag meerdere oogschaduws tegelijk en vind het leuk af te wisselen. Qua lipkleuren draag ik meestal een beetje hetzelfde, dus dat is niet zo moeilijk.

Would you rather wear winter clothes in summer or summer clothes in winter?

Hahaha. Winterkleren in de zomer, denk ik. Hoewel ik de zomermode doorgaans veel leuker vind, lijken winterkleren me handiger. In de winter draag ik vaak laagjes, dus dan zou ik bijvoorbeeld mijn jas en trui uittrekken en mijn broek oprollen, zodat ik een hemdje en korte broek draag. En blote benen en armen in de winter… Brr!

Would you rather have dark nails or bright nails all year round?

Lichte, felle kleurtjes! Donkere kleuren zijn helemaal niks voor mij.

Would you rather give up your favorite lip product or your favorite eye product?

Echt een favoriet oogproduct heb ik niet , dus dat zou ik prima kunnen opgeven. Als ik tenminste daarna iets anders kan kopen. Als ik het voor altijd moet opgeven, gebruik ik liever nooit meer lipproducten dan nooit meer oogproducten!

Would you rather only be able to wear your hair in a ponytail or a messy bun?

Een rommelig knotje! Ik draag mijn haar bijna nooit in een staart, dit vind ik bij mezelf niet mooi omdat mijn haar redelijk kort is en enorm krult. Dan krijg ik een hele korte, dikke staart. Nee, doe mij maar een leuk , nonchalant knotje!

Would your rather never be able to paint your nails again or never use lipgloss?

Nooit meer nagellak. Nagellak vind ik leuk, maar ik heb toch liever lipgloss.

Would you rather shave your eyebrows and have none at all or sharpie them in everyday?

Elke dag bijtekenen. Helemaal geen wenkbrauwen hebben… Jakkie!

Would you rather live without makeup or nail polish?

Zonder nagellak! Nagellak vind ik, zoals ik al zei, leuk, maar ik vind make-up véél mooier en leuker.

x Eva

Geef een reactie

