5 Faves of July !

8 Aug

In Nederland is de zomer nog niet helemaal op gang, tenminste als ik naar buiten kijk heb ik geen zin om in een kort broekje te lopen. Gelukkig was ik een paar dagen geleden in Duitsland waar het weer ongelofelijk lekker was, dus hier heb ik wat producten gevonden die absolute favorieten zijn. Vandaag de favorieten in een artikel !

P1060033

P1060035

Mijn eerste échte lippenstift, nou ja van een ‘high end’ merk. Deze lippenstift van MAC in Viva Glam V is niet alleen een mooie kleur maar hij is ook nog heerlijk verzorgend en absoluut niet uitdrogend. Heel prettig, ook gaat ál het geld naar het MAC Aids fonds. Ik ben echt onwijs blij met deze lippenstift.

P1060036

Deze lippenbalsem van Bepanthol kocht in een apotheek in Duitsland,  mijn lippen hingen totaal uit elkaar. Hij was volgens mij zo’n 4 euro maar waarom ik hem zo fijn is omdat hij mijn lippen supergoed verzorgd en ook nog SPF 30 heeft en UVA en UVB bescherming. Super handig voor in de zomer, want veel mensen denken er niet aan of weten niet dat je lippen ook kunnen verbranden. Hiervoor zijn dit soort lippenbalsems dus ideaal !

P1060037

Deze mascara van Max Factor kwam al voor in het filmpje van onze All Time Favorites. Het is een hele fijn mascara die een subtiel maar mooi effect geeft. Hij maakt goed zwart, krult en geeft lengte. Hij is er ook makkelijk af te halen wat voor mij met mijn gevoelige ogen zéér fijn is.

P1060013

Deze Clear Brow Gel van Anastasia werkt echt geweldig, hij houdt mijn wenkbrauwen op hun plek en is er ook gemakkelijk af te halen met make-up remover. Hij is niet zichtbaar en je voelt hem niet zitten. Echt een geweldig product voor als je net als mij vrij donkere wenkbrauwen hebt.

P1060040P1060041

Deze Facial Spray van Evian is heerlijk verfrissend op een hete zomerdag, helaas zijn die er nog niet heel veel in Nederland. Maar voor de dagen dat de zon schijnt of als je in het buitenland bent is het zeker heel erg fijn. Het verfrist maar doet verder niet veel behalve je make-up er wat frisser uit doen zien.

Zo dat waren mijn 5 favorieten producten van de afgelopen maand !

Wat waren jullie favorieten ?

Liefs,

Nina

Geef een reactie

