Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look Mascara

6 Aug

Ik had weer een nieuwe mascara nodig en toevallig had de Etos een geweldige actie waarbij je een Max Factor mascara voor maar 5 euro kon krijgen, geen geld voor een goede mascara. Max Factor is vaak vrij duur, deze mascara is normaal 13 euro. Lees verder en zie met eigen ogen hoe mijn wimpers transformeren ! (:

P1050982

P1050975

De verpakking is vrij simpel, ik weet niet precies wat ik moet denken van het ‘2000 Calorie’ gedeelte, maar het zal wel een leuk verkooppraatje zijn ..

P1050978

Opvallend is dat er ook staat dat het een ‘dramatic look’ zou geven. Laten we straks even kijken of dat ook écht het geval is, want ja niks geloven voor je het ziet geld zeer sterk bij beautyproducten !

P1050805P1050810

Het borsteltje is vrij normaal en voelt in ieder geval niet aan als een rubber wat ik langs mijn wimper haal. Ik vind dit soort borsteltjes fijner dan die worstdingen met rubberen stekels, ieek.

P1050927P1050928

De oogschaduw die ik hier draag is Catrice My First Copperware Party.

Het effect is niet mind-blowing , ik hoef geen meterslange wimpers en ik vind het voor de 5 euro die ik heb betaald eigenlijk ontzettend redelijk. De mascara maakt goed zwart, redelijke lengte en krult mijn wimpers vooral mooi vind ik. het volume blijft een beetje weg helaas en ook plakken de wimpers aan elkaar. Het is geen geweldige mascara maar gewoon ‘een doorsnee’ mascara. Ik zou hem niet opnieuw kopen voor 13 euro maar voor 5 euro vind ik het prima. Wat ik wel érg fijn is dat hij makkelijk van mijn wimpers te halen is, helaas ook met regen wat we nogal veel hebben de laatste tijd, mijn wimpers zijn namelijk nogal gevoelig en ik heb het gevoel dat de laatste tijd er bijna geen wimpers zijn uitgevallen. Yeah ;D

De mascara is bij de drogist te koop voor €12,99, ik zou hem niet opnieuw kopen omdat het effect niet echt geweldig is.

Welke mascara gebruiken jullie op het moment ?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look Mascara”

  1. deijsprinses 6 augustus 2012 bij 15:34 #

    Voor 5 euro is dat zeker niet slecht!

Geef een reactie

