Update: Vakantie

2 Aug

Zo ik ben sinds 2 dagen weer terug in het altijd regenachtige Nederland, al zou het weer beter moeten worden. Ik was voor een weekje in Duitsland waar ik het erg lekker heb gehad met veel lekker weer, ook heb ik wat geshopt de shoplog komt binnenkort online !

Deze vakantie ben ik extra moe, misschien dat ik nu echt moet uitrusten van school.

Dit is een vrij onsamenhangend artikel, maar wat ik jullie wou vragen is of jullie een leuke DIY weten met hele klein vaasjes. ( Van zo’n 50 ml. ) Ik heb er namelijk een paar en ik heb nog niks kunnen bedenken !

Hopelijk hebben jullie ook een geweldige vakantie en veel zon.

XXX,

Nina

Geef een reactie

