review: Sephora Blush me!

1 Aug

Blush is een product wat ik eerst nooit zoveel gebruikte, maar de laatste tijd begin ik het steeds meer te waarderen. Bij Sephora stonden er een aantal bakken met afgeprijsde producten. Ik kocht deze blush voor 5,70 . Weer een leuke aanvulling voor mijn blushcollectie!

P1050951

De Blush kost normaal gesproken 11,40, maar ik kocht hem met 50% korting. Hij is van Sephora eigen merk en is in de kleur corail frisson nr.5.

P1050950

De verpakking ziet er prima uit, een strak zwart doosje met zwarte letters. Door het plasticje aan de voorkant kan je de kleur van de blush zien.

P1050949

de kleur is warm rood/koraal/roze (in het echt ietsje donkerder dan op de foto) met gouden glitters. Als je hem ophebt geeft het een warm, bronzy effect. Heel mooi en zomers!

P1050952

De pigmentatie is redelijk, op onderstaande swatch moest ik een aantal keer met mijn vinger over de blush gaan en dat heb ik op mijn arm aangebracht. Je kan de kleur best opvallen aanbrengen, maar dan moet je wel meerdere laagjes aanbrengen.

P1050955

De glitters zijn zichtbaar, maar niet too much. fijn, want het geeft een mooi effect zonder dat ik er over-blushed bij loop ! ;)

Voor 5.70 vind ik dit een prima en leuke blush, maar ik zou er niet de originele prijs van 11,40 voor betalen. De prijs-kwaliteit verhouding is niet geweldig, de pigmentatie kan veel beter en de blush blijft ook niet héél lang zitten.

Wat is jullie nieuwste blush-aankoop?

Liefs, Eva.

2 Reacties to “review: Sephora Blush me!”

  1. deijsprinses 1 augustus 2012 bij 17:47 #

    Prachtige tint!

Geef een reactie

