Fijne vakantie!

31 Jul

Lieve allemaal,

Ik wilde heel even een kort artikeltje posten waarin ik jullie een fijne vakantie wens. Ik ben nu alweer bijna aan het einde gekomen van mijn vakantie, en ik hoop dat jullie net zo’n fijne en leuke vakantie hebben als ik! Thuis of in het buitenland, als het maar leuk is.
In het buitenland, geniet van het strand, de cultuur, de mensen, relax, kom tot rust en maak je niet druk; geniet van het feit dat je op V A K A N T I E bent!
En voor de thuisblijvers; niet getreurd, thuis zijn kan ook heel fijn zijn. En in Nederland/België/jouw thuisland is genoeg te doen, al helemaal in de vakanties! Er zijn festivals, je kunt het bos/park/strand op, je kunt picknicken, musea bezoeken , naar de film gaan of lekker shoppen. Hopelijk zit het weer in NL ook een beetje mee!

Kortom; het is nu vakantie en ik wil gewoon even stilstaan bij het feit dat de meeste van ons nu geen werk, school of ander verplichtigingen hebben. Geniet daar van, want het gevoel van even niks aan je hoofd hebben is heerlijk.

Groetjes vanuit Italië, have fun deze weken, rust lekker uit en natuurlijk; FIJNE VAKANTIE LIEVE ALLEMAAL!

Heel veel liefs, Eva.

Eén reactie to “Fijne vakantie!”

  1. Ingrid 31 juli 2012 bij 14:45 #

    Dank je wel, ook nog fijne vakantie.
    Wij genieten van onze vakantie in Florida.

Geef een reactie

