MAC Viva Glam V

30 Jul

Ik had deze lippenstift al diverse malen voorbij zien komen, het leek een sprookje .. Een lippenstift die een mooie glans en kleur geeft en al het geld dat je eraan uitgeeft gaat naar het goede doel. Wie had dat gedacht, je kan een goed mens zijn én make-up kopen (:

P1050944

 

P1050937

De verpakking kennen we al, zwart met in witte letters het logo en de finish van de lippenstift.

P1050938

Op de achterkant de ingrediënten, hier heb ik geen verstand van ..

P1050940

De opbrengst van de Viva Glam lippenstiften gaan naar het MAC Aids Fonds, hiermee steunt MAC het tegengaan van Aids. Àl het geld gaat naar dit fonds, elke cent dit vind ik echt een geweldig concept.

P1050941

De huls heeft in tegenstelling tot de normale lippenstiften rode accenten. Dit vind ik leuk, geeft wat extra’s.

P1050942

De finish is Lustre, dit is een wat minder dekkende finish met een mooie glans en een verzorgende formule. Brengt makkelijk aan en geeft een glossy effect.

P1050943

Zoals je ziet lijkt de lippenstift in de huls heel bruin en glitterig, in het echt is een meer een roze kleur met een glans. Heel mooi en subtiel. Echt iets voor mij (:

P1050945

Dit is de swatch, zoals je kunt zien is hij meer roze en heeft een mooie glans. Op je lippen valt deze glans niet heel erg op, gelukkig want hier houd ik niet erg van.

Ik wou deze lippenstift al een tijdje en ben er erg blij mee, ik ben er zeker van dat deze veel gedragen zal worden. Met liefde, natuurlijk !

De lippenstift is te koop bij alle MAC verkooppunten en kost €18,00, wat allemaal naar het MAC Aids Fonds gaat.

Elk jaar komt er een nieuwe Viva Glam Lippenstift uit waarvan de kleur is bedacht door een beroemdheid die hier, volgens mij, niks aan verdiend.

Wat is jullie favoriete lippenstift ?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “MAC Viva Glam V”

  1. deijsprinses 31 juli 2012 bij 14:28 #

    Prachtig en subtiel mooi kleurtje!

    • nivabeauty 31 juli 2012 bij 14:46 #

      Dank je wel, ik ben er erg blij mee. Ik was nooit zo’n lipstick fan tot nu haha (:

Geef een reactie

