Opgemaakt!

23 Jul

Ik heb een tijd geleden een opgemaakt filmpje opgenomen, en nu leek het me wel leuk om nog een keer te laten zien wat ik heb opgemaakt, maar dan door middel van een artikel.

20120719-085320.jpg
Deze shampoo van schwartzkopf vond ik fijn, maar niet heel bijzonder. Hij maakt mijn haar goed schoon.

20120719-085422.jpg
Deze conditioner van andrélon vond ik eel fijn! Hij maakt mijn haar echt superzacht. Hij is voor beschadigd haar bedoeld en hoewel ik dat niet echt heb, vindt ik hem toch fijn om te gebruiken.

20120719-085532.jpg
Deze doucegel van Vogue had ik nog over van mijn verjaardag van vorig jaar. Ik had twee tubes gekregen, en na lange tijd heb ik ook deze tweede tube opgemaakt. Hij ruikt heel zoet, ik vind het opzich wel lekker maar je moet ervan houden!

20120719-085707.jpg
Deze scrubbende douchegel van Bourjois vind ik onwijs fijn en ik heb hem alweer opnieuw gekocht. Hij ruikt lekker, wast fijn en scrubt heel mild. Aanrader!

20120719-085855.jpg
Deze miniverpakking sheabutter showergel van the body shop heb ik ook opgenaakt. Ik vondt hem wel fijn omdat hij lekker zacht en voedend is, een aanrader voor de winter dus! Maar ik weet niet of ik hem opnieuw zou kopen, want over het algemeen heb ik niet zoveel voeding nodig en de geur vind ik niet geweldig.

20120719-090129.jpg
Nog iets van the body shop, een mini van de kokosnoot scrub. Deze vond ik fijn, hij scrubt lekker en ruikt ook heerlijk (naar mijn mening). Ik vind hem wel best prijzig, maar als ik hem ooit met korting kan krijgen dan zal ik hem vast kopen!

20120719-090331.jpg
Met bodylotions doe ik altijd heel lang, maar ik heb nu eindelijk deze opgekregen. Ik heb het laatste restje ooit uit de verpakking gehaald en in dit kleine flesje gedaan, dus ik weet helaas niet meer welk merk, maar ik gok dove/nivea oid. Het is namelijk een licht bruinende bodylotion. Niet zo effectief als een zelfbruiner, maar gewoon bodylotion die je huid heel langzaamaan een licht kleurtje geeft. Het handige hieraan is dat het dus heel subtiel gebeurt en het niet opvalt als je een keer niet goed uitsmeert en vlekken krijgt.

20120719-090624.jpg
Ik maakte deze 8×4 deo op (in de geur ‘soft kiss’). Ik vond hem wel redelijk lekker, maar achteraf gezien heb ik toch liever óf en lekker zoet/fris geurtje óf een hele cleane geur. Dit zit er een beetje tussenin. De werking van de deo is mwah, maar zowieso (schrijf ik het goed?) werkt spuitdeo nooit goed bij mij ondat ik heel erg zweet. Deze deo was voor mij gewoon oké en onderscheid zich niet heel erg van andere deo’s.

20120719-091015.jpg
Deze minideo van FA ruikt wel weer lekker friszoet. Hij is klein, en dus handig om mee op reis te nemen. Deze zou ik wel opnieuw kopen.

20120719-091120.jpg
De reinigingsdoekjes van dr. van der hoog heb ik veel gebruikt. Ik vind reinigingsdoekjes heel handig om bij mijn make-up tafel te hebben liggen, want dan kan ik swatches/looks/mislukte make-up er gewoon snel afhalen. Ook vind ik ze handig op reis/tijdens logeerpartijtjes. Op normale dagen gebruik ik gewoon make-upremover, maar voor af en toe zijn reinigingsdoekjes heel fijn. Deze vond ik prima, maar het is wel jammer dat ze mascara er niet echt goed afhalen. Dan moet je toch wel flink lang boenen.

20120719-091424.jpg
En als laatste deze tonic van Louis Widmer, jullie weten vast wel wat ik hiervan vind; heel erg fijn! Hij werkt voor mijn huid goed, hij haalt pukkeltjes redelijk goed weg en is lekker reinigend en verfrissend. Als ik hem langere tijd niet gebruik, merk ik echt wel verschil met mijn huid. Helaas is het geen wondermiddel en heb ik nog regelmatig last van puistjes, maar vam alle tonics die ik heb geprobeerd (en dat zijn er niet eens zo heel weinig) is dit veruit de fijnste! Dit is nu mijn derde flesje en deze ga ik zeker opnieuw kopen als hij op is!

Dit was het ongeveer, volgens mij heb ik nog een dove deo opgemaakt en wat testertjes, het kan zijn dat ik iets en vergeten maar dit zijn wel de meeste dingen. (behalve dingen zoals tandpasta, lenzenvloeistof etc).

vinden jullie het leuk om te zien welke producten ik heb opgemaakt? En liever in een filmpje of een arikel dan?
Liefs! Eva

4 Reacties to “Opgemaakt!”

  1. deijsprinses 23 juli 2012 bij 19:04 #

    Ik vind de lip sol ook een superproduct!

  2. Ellis 23 juli 2012 bij 12:12 #

    Bijna goed! Het is ‘sowieso’

Geef een reactie

