Ik ga op vakantie en ik neem mee…

21 Jul

Ik zit nu voor twee weken in Italië. Ik heb mijn leukste zomerkleren, een overvolle toilettas en een aantal leuke accesoires meegenomen, maar natuurlijk mag de make-up niet ontbreken. Dit jaar heb ik echt superweinig make-up meegenomen, en geen één kwast. Daar ben ik best een beetje trots op, dus ik wil jullie graag laten zien welke make-up ik allemaal mee heb!

20120720-230823.jpg
Qua gezichtsmake-up een concealer van inglot en cream blush in something special van mac. Om deze twee aan te brengen heb ik geen kwasten nodig, de blush heeft een zomers kleurtje en blijft goed zitten.
Als ik op het strand lig zal ik dit niet dragen, maar tijdens noodgevallen komt concealer altijd van pas en ook blush is leuk voor als ik een dorpje ga, uit ga eten of iets anders ga doen. Dan wil ik er toch een beetje fris uit zien!

20120720-231514.jpg
Twee creamy producten voor op mijn ogen, maybelline colour tattoo in permanent taupe en elf all over colour stick in golden peach. Met mijn vingers breng ik dit aan en dan heb ik al een simpele ooglook. De highlighter is trouwens ook prima geschikt voor op het gezicht.

20120720-231719.jpg
Een blaiw oogpotlood om mijn ogen heel simpel maar toch zomers op te maken, een bruin oogpotloodje om mijn ogen net wat meer te spreken of mijn wimpers voller te laten lijken, en een mascaraduo van elf met aan de ene kant waterproof en de andere kant normale mascara.
Ik vindt waterproof mascara altijd wel fijn als het warm is, maar mocht het avond zijn en dit hitte wel meevallen dan is normale mascara toch handiger.
De oogpotloodjes had ik ook best weg kunnen laten en ooglooks alleen met oogschaduw maken, maar ik had al zo weinig mee, en dit neemt amper plek in beslag dus ik vond dat het er nog wel bij kon.

20120720-232032.jpg
Als laatste lippenbalsem voor verzorging tijdens de warme dagen en een subtiel , gezond glansje . En een spooly (of eigenlijk een oud mini-mascaraborsteltje) om mijn wenkrbauwen te borstelen. Ik werk ze niet elke dag bij, maar borstelen vind ik toch wel altijd heel belangrijk.

Dat was alle make-up, samen paste het in dit tasje, en dan was er nog veel plek over. Heb ik dat goed gedaan of heb ik dat goed gedaan? :)

20120720-232258.jpg

Voordat ik op vakantie ging heb ik mijn nagels gelakt, wenkbrauwen geëpileerd en ik heb ook een boel toiletspullen mee ; de hoogstnoodzakelijke dingen zoals lenzen, shampoo, tandenpasta, etc, maar ook haarproducten om mijn haar te beschermen en in model te brengen, gezichtsverzorging, body lotions en scrubs. Ik hoef er op vakantie niet altijd tiptop uit te zien, maar ik heb wel genoeg spulletjes mee op mezelf tussendoor op te frissen en er leuk uit te zien. Voor mij de perfecte combi!

wat heb jij mee op vakantie?
Liefs, eva

Geef een reactie

