Update: Everyday bakje

20 Jul

Een tijdje geleden liet al een keer mijn ‘everyday bakje’ zien, en aangezien het flink veranderd was dacht ik dat het leuk was een update te doen.

Benefit YouRebel Lite

MAC Prep+Prime Transparent Finishing Powder

Too Faced Shadow Insurance

Inglot AMC Lipgloss

MAC Satin Taupe

MAC Peaches

MAC Soft and Gentle

MAC Viva Glam V

Welke producten gebruiken jullie elke dag?

Liefs,

Nina

4 Reacties to “Update: Everyday bakje”

  1. Manoek 20 juli 2012 bij 22:02 #

    Waar heb je dat vestje vandaan dat je aan hebt? En weet je misschien of ze die nog hebben?

    • nivabeauty 20 juli 2012 bij 22:13 #

      Ik heb het vestje in Duitsland gekocht en het is van Opus, ik heb het merk online opgezocht https://www.opus-fashion.com/ maar helaas is het vestje niet op de online webshop te vinden.
      Het spijt me, maar ik zou niet weten waar je hem zou kunnen vinden. Succes !
      Liefs,
      Nina

  2. nikiromaine 20 juli 2012 bij 16:27 #

    Wauw, jij gebruikt veel, haha! Ik gebruik alleen mascara, foundation, concealer en soms oogschaduw of oogpotlood ;)

    • nivabeauty 20 juli 2012 bij 16:29 #

      Ik gebruik niet alles elke dag hoor haha, meestal is het getinte dagcrème, poeder, concealer, mascara en een beetje oogschaduw. Eigenlijk is het meer wat ik vaak gebruik haha (:

Geef een reactie

