Personal Pictures Juli #1

18 Jul

Deze maand was een hele fijne maand, het was namelijk de maand waarin de vakantie begon ! Eindelijk mijn boeken ingeleverd, leraren gedag gezegd, rapport gekregen en naar huis gegaan. Het kon zo’n leuk begin van de vakantie zijn als het niet constant regende.. Maar ja, dat is nou eenmaal zo als je in Nederland woont.

CIMG4362

Een vreugdesprong omdat het eindelijk vakantie is, en school afgelopen is! Yeah (:

P1050928

Look met een nieuwe oogschaduw en mascara, wat vinden jullie ervan? Over beide komt nog een artikeltje !

shoplog 4

Ook ging deze maand de shoplog van o.a. de Primark op Youtube en is meteen onze meest bekeken video geworden !

P1050944

Wat ben ik toch blij hiermee, ik draag hem de hele tijd en kan niet meer zonder. Eva heb ik al gek gemaakt met mijn blijheid, review volgt spoedig !

vlog2

In onze vlog, die komt nog online, deed ik eva’s make-up.. Benieuwd naar het resultaat ? Over een weekje ongeveer komt hij online !

Deze bronzer zag ik toen ik en Eva aan het winkelen waren maar ik kocht hem niet omdat ik geen goede kwast ervoor heb op het moment, blijkt uit een review van een andere blog dat er een heel fijn en zacht kwastje bij zit .. mweh ;(

Zo dit waren de foto’s voor deze maand, ik heb veel uitgerust en opgeruimd en daar beleef ik niks foto-waardigs bij.. helaas, volgende maand weer beter !

Wat hebben jullie deze maand beleefd?

Liefs,

Nina

Extra: Dit is het plaatje waarmee je een bericht kan splitsen :

7 Reacties to “Personal Pictures Juli #1”

  1. Ester 21 juli 2012 bij 16:31 #

    congratulations for the writing.http://www.kitsucesso.com

  2. Marte 18 juli 2012 bij 17:28 #

    Ik ben benieuwd naar die MAC lippenstift, wat een mooi kleurtje!

  3. girlslife123 18 juli 2012 bij 14:26 #

    Super leuk zeg! :D
    Hoe doen jullie dat ‘lees verder’ ?
    Want mijn zusje en ik zijn pas ook een site gestart maar ik heb geen idee hoe dat moet. :P
    Onze site heet girlslife123.wordpress.com (:

    • nivabeauty 18 juli 2012 bij 14:29 #

      Dank je wel.
      Haha dat was ook een vraag die ik had toen ik begon, als je via Windows Writer schrijft moet je naar invoegen gaan en dan staat er aan de linker kant ‘bericht splitsen’. Als je via wordpress.com schrijft is er een knopje waar je op moet klikken. Ik zal de foto ervan even in het artikel zetten !
      Liefs,
      Nina

      • nivabeauty 18 juli 2012 bij 14:32 #

        Ps: Het tekentje staat in de bank boven het schrijfgedeelte !
        En wat leuk dat jullie een blog hebben ik zal meteen een kijkje nemen (:

Geef een reactie

