Action Reinigende Poriënstrips

16 Jul

Ik had er al veel over gehoord en toen ik dan eindelijk een keer bij de Action naar binnenliep besloot ik maar meteen een pakje mee te nemen, ik heb het natuurlijk over de neusstrips. Mascha vindt ze geweldig en dus moest ik ze wel uit proberen. Ze zijn tenslotte maar €0,98 cent. Wow !

P1050849

Ze komen in een saai doosje, niks mis mee en niet bijzonder. Er zitten 6 strips in, reken maar uit hoe goedkoop per strip !

P1050850

Op de achterkant staat duidelijk aangegeven hoe je ze moet gebruiken. Handig, want ik had nog nooit eerder andere geprobeerd.

Poriënstrips zijn ervoor bedoeld je poriën, met name op je neus, te reinigen. Het is een soort peel-off mask. Maar dan alleen voor je neus !

P1050851

Ze zitten verpakt in nog een zakje, wat erg hygiënisch is, fijn (: 

Elke strip is bedoeld voor eenmalig gebruik en ze raden aan het eenmaal per week te doen. Niet te vaak want dat is erg slecht voor je huid !

P1050852

Zo zien de strips er dan uit, heel mooi. Het eerste wat me meteen opviel was de ontzettend aanwezige lijmgeur. Iek ! Ik wil absoluut geen lijm om mijn neus smeren, dat vond ik gelijk minder. Ik liet het keurig tussen 10 en 15 minuten zitten en haalde het eraf, het deed niet heel veel pijn maar was zeker niet prettig. Nou hoorde ik Mascha zeggen dat er bij haar worpjes oplagen van de ophopingen van viezigheid die in haar poriën zaten. Ik keek, maar zag niks. Helemaal niks, er zal wel wat mis zijn gegaan, erg raar vond ik het.

Ik zal het zakje wel gewoon opmaken maar niet opnieuw kopen, ik vind het niet erg prettig werken en mijn huid voelde geïrriteerd aan.

De poriënstrips kosten €0,98 en zijn te koop bij de Action.

Hebben jullie weleens poriënstrips gebruikt ?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “Action Reinigende Poriënstrips”

  1. deijsprinses 16 juli 2012 bij 10:06 #

    Ik ben -zeg maar- verslaafd aan zulke strips. SInds kort gebruik ik ook die van de action. Ook ik zie heel goed de smurrie die de lijm uit mijn neus haalt. Misschien doe je dit best na een bad of stoombad voor je gezicht. Dan staan je poriën open en kan er meer uit ;)

    • nivabeauty 16 juli 2012 bij 10:26 #

      Hmm, ik zal het zeker nog een kans geven dan (:
      Dank je voor de tip !

Geef een reactie

