Superdry Agenda 2012-2013

14 Jul

Ik weet dat de vakantie bijna begint maar toch hebben al veel scholieren hun schoolspullen voor volgend jaar, ik heb nog niet alles maar wel al wat, want ja we moeten volgend jaar natuurlijk wel fashionable op school aankomen !

P1050834

Het nieuwe schooljaar komt er weer aan en het is weer tijd voor een nieuwe agenda. Schoolspullen haal ik meestal met mijn moeder, dus toen we tussen de agenda aan het kijken waren en elke het net niet was. Besloten we samen dat we toch het best voor deze konden gaan, lekker neutraal en een berg aan notitie ruimte. Heerlijk, ik laat jullie even zien wat er in deze agenda staat.

P1050832

Vrij klein, ronde randen, knalroze en een bladwijzer zodat je weet in welke week je je bevind.

 

P1050836

De weken zien er neutraal uit en hebben veel schrijfruimte.

P1050837

De bladwijzer is geheel in de stijl van de agenda, neutraal met een kleurig accent. Ik vind het erg leuk.

P1050848P1050838P1050839P1050841P1050845P1050847

Al met al is dit alles wat er in staat, erg simpel maar dat vind ik fijn. Dat houd het overzichtelijk en dat heb ik af en toe wel nodig.

De Superdry agenda is te koop bij (volgens mij) de meeste verkooppunten van agenda’s en kost rond de 16 euro.

Wat voor agenda hebben jullie voor komend jaar ?

Liefs,

Nina

6 Reacties to “Superdry Agenda 2012-2013”

  1. charile 15 juli 2012 bij 17:00 #

    Deze viel mij gelijk op in de winkel, dus ga hem sowieso halen :D Ik hou van veel schrijfruimte!

    • nivabeauty 15 juli 2012 bij 17:54 #

      Wat leuk dat je hem ook gaat halen (: Hij heeft inderdaad écht veel ruimte wat heel fijn is en de kaft is lekker opvallend.
      Liefs,
      Nina

  2. Amber 14 juli 2012 bij 12:27 #

    Ik heb gewoon een simpele Hema agenda,
    Hij is wel heel fijn vind ik, Alleen niet heel veel notitie ruimte helaas :(
    X

    • nivabeauty 14 juli 2012 bij 16:05 #

      Oh dat is jammer ! Ik vond notitie ruimte erg belangrijk, dus ik ben erg blij met deze agenda (:

  3. deijsprinses 14 juli 2012 bij 10:27 #

    Amai, in de tijd dat ik in het middelbaar zat moesten we de agenda van het school kopen. Want agenda’s worden hier bijgehouden als deel van je diploma. Agenda niet in orde was steeds straf schrijven.

    Nu koop ik agenda’s van de boekenvoordeel. 4 euro en lekker makkelijk want ik plak hem toch vel met stickers en eigen krabbels. ;)

    • nivabeauty 14 juli 2012 bij 10:28 #

      Ik ben blij dat onze agenda’s niet worden bij gehouden, want die van mij is altijd een grote rommel ! Lijkt me vreselijk.
      Haha, dat is een goed idee ! (:

Geef een reactie

