Zoeva 228 Crease

12 Jul

P1050825

Blenden is zo belangrijk om een goede ooglook in elkaar te zetten, je wil niet colour blocking op je ooglid ! Nee, mooi vervagen en een zachte ooglook zijn waar we naar streven, toch ? Dus bij deze een review van een blending kwast.

Zoals jullie wellicht al weten hebben ik en eva bij zoeva besteld en hebben we nu tijd gehad de kwasten uit te testen. Ik weet zeker dat Eva ook nog wel een review er over zal doen, maar hier is vast mijn review van de blending kwast die we beide hebben gekocht.

 

P1050828

Hij kwam mooi in karton verpakt aan, heel degelijk.

P1050830

Daarna was hij nog verpakt met een dun plastic. Niet bijzonders, maar laat toch weer even zien hoe goed Zoeva met hun producten omgaat.

P1050821

De haren zijn na de eerste keer wassen heel fluffy, meer dan dat ze in het begin zijn. Ze zijn heel zacht al als je er hard op drukt zijn ze minder zacht. Helaas, maar dat was te verwachten. Hij vervaagt als geen ander, ik moet zeggen dat het mijn eerste blending kwast is dus ik kan hem niet vergelijken. Maar ik vind hem echt heel prettig en hij doet zijn werk goed. De haren zijn van echt dierenhaar gemaakt en zijn daarom extra fijn met poeder.

P1050824

Het ziet er heel professioneel uit met het logo en het nummer. Dat geeft een luxe gevoel. Aan de andere kant van het handvat staat color love make-up want ik een leuke slogan vind !

Al met al vind ik het een zeer fijne kwast, hij vervaagt goed en ligt fijn in de hand. Het handvat is precies een goede lengte en niet te zwaar of te licht. Ook een paar wasbeurten doorstaat hij prima en hij verliest geen tot zeer weinig haren.

De Zoeva Crease 228 kost €4,20 en is te koop bij www.zoeva.de

Wat voor kwast gebruiken jullie voor het vervagen van oogschaduw?

Liefs,

Nina

6 Reacties to “Zoeva 228 Crease”

  1. Tessaa 23 november 2012 bij 20:46 #

    Dankje voor deze review :) Ik ga hem nu zeker bestellen samen met de Kabuki, Soft Paint Eyeliner en Blush, mag van me oma namelijk ongeveer voor 25 eurokwasten kopen omdat ik al zo lang Zoeva kwasten wil :)

    • nivabeauty 24 november 2012 bij 21:07 #

      Wat fijn dat ik heb kunnen helpen, hopelijk bevallen de kwasten !

  2. deijsprinses 12 juli 2012 bij 10:44 #

    Ik las bij Cynthia dat de blending brush van ELF heel erg goed is.

    • nivabeauty 12 juli 2012 bij 14:30 #

      Oh, dat heb ik nog niet gezien ! Die zou ik wel een keertje willen voelen. Helaas is ELF niet in de drogisterij te koop zoals in Amerika .. :(

      • deijsprinses 12 juli 2012 bij 14:42 #

        Da’s inderdaad stom he. Naar België zijn de verzendkosten ook al snel 7 euro en dat voor een kwast van een euro of twee :c

        • nivabeauty 12 juli 2012 bij 14:43 #

          Jaa inderdaad, naar Nederland is het ook een hoog bedrag. Dat maakt zo’n ontzettend goedkoopmerk al meteen minder bereikbaar..

Geef een reactie

