Gratis nagellakjes bij Etos

11 Jul

Zoals jullie misschien wel weten krijg je bij Etos nu bij elke 15 euro een gratis nagellakje. Ik heb 4 lakjes in mijn bezit, en ik laat ze graag aan jullie zien.

1

 

Ik heb een felle roze, een zee blauw/groene, een lavendel en een appelrode.  Behalve deze kleuren heb je ook nog een gele, een witte, een babyblauwe en een mintgroene. Allemaal leuke kleurtjes.

2

(op de foto lijkt het lavendel kleurtje wat blauw, in het echt is hij toch echt lavendel ;)

Ik had over het babyblauwe en het mintgroene lakje gelezen dat ze erg streperig lakken. Bij deze is dit (bij mij) niet het geval, ik vind ze eigenlijk wel fijn lakken. Ik ben echt blij verrast over de dekking! Na één laagje dekken ze bijna volledig! (zie foto). Ze drogen alleen niet zo heel snel. Maarja, je kan ook niet alles hebben. Haha.

Ik vind het in ieder geval een superleuke actie van Etos!

Je krijgt een lakje bij aankoop van 15 euro (m.u.v. flesvoeding tot 6 maanden en cadeaukaarten) en de actie is geldig tot en met 22 juli of zolang de voorraad strekt.

Liefss,

Amber (:

2 Reacties to “Gratis nagellakjes bij Etos”

  1. Eva Tornado 12 juli 2012 bij 08:31 #

    Hi! I liked your blog, it’s so cute! The real beauty-blog ^^ And you are so pretty =**
    Follow me on Bloglovin: Kisses From Europe
    Love&kiss!

  2. deijsprinses 11 juli 2012 bij 11:21 #

    Dat zouden ze hier beter ook invoeren :D

Geef een reactie

