Shoplog Primark, H&M en meer ..

10 Jul

Ik, Eva, Amber en nog een vriendinnetje hadden geshopt bij verschillende winkels, hier de shoplog van mij en Eva !

Wat hebben jullie de afgelopen tijd gekocht ?

Liefs,

Nina

7 Reacties to “Shoplog Primark, H&M en meer ..”

  1. Margarita 12 juli 2012 bij 06:31 #

    Leuke shoplog! Jammer dat ie vaak wazig werd, maar ja, daar kun je niets aan doen…

    • nivabeauty 12 juli 2012 bij 14:32 #

      Jaa inderdaad, het is helaas zo dat bij deze camera als je iets dichtbij laat zien en zelf verweg zit hij zich concentreerd op dichtbij. Helaas, we zullen er op proberen te letten !

  2. colourmelissa 11 juli 2012 bij 18:06 #

    Super leuk.
    Ik volg jullie, volgen jullie terug?
    http://melissasglamourworld.wordpress.com

  3. Vera 10 juli 2012 bij 14:01 #

    haha echt leuke shoplog! die kledinghanger is idd echt handig! jammer dat er bij mij in de buurt geen primark zit, daarvoor moet ik toch echt wat verder reizen. Het topje van de H&M vind ik ook heel leuk!

    x

    • nivabeauty 10 juli 2012 bij 16:30 #

      Dank je wel ! Bij mij in de buurt is helaas ook geen Primark. Haha ik vind het topje ook leuk (:
      X

  4. Ellis 10 juli 2012 bij 12:22 #

    Ah :P Die camera gaat telkens wazig:P Haha.
    Ik vind de kledinghanger super handig, waar hangtie ergens in de Primark? Maar Evian is toch wel water? Ik ben zeer benieuwd wat het dan zou zijn :P

    • nivabeauty 10 juli 2012 bij 15:47 #

      Haha ja we konden er niet zoveel aan doen datde camera niet scherpstelde… Helaas. De kleerhanger lag in een doos op de grond maast de kassa! En evian is inderdaad ook een watermerk, maardeze spray bevat ook andere (hydraterende) bestanddelen. Het voet ook niet als water, veel verfijnder. Maar je kan natuurlijk ook gewoon water in een spuitflacon doen als je ongeveer hetzelfde effect wilt! X

Geef een reactie

