Review: Rimmel London nagellakjes

7 Jul

Ik heb laatst twee nieuwe Rimmel London nagellakjes gekocht en ben nu in het bezit van 4 Rimmel lakjes. Niet belachelijk veel, maar genoeg om iets over te schrijven!

Benieuwd naar wat ik van de lakjes vind? Lees snel verder!

20120706-233016.jpg

20120706-233055.jpg

Dit zijn de lakjes die ik heb, van links naar rechts: french fashion (lichtroze, transparant french manicure), ultra violet (paars/lila), sky high (donker groen/blauw) en bright back at you (fel turkoois). Ik vind het stuk voor stuk prachtige lakjes.

20120706-233210.jpg

Het roze kleurtje heb ik al een tijdje en gebruik ik eigenlijk altijd als ik een french manicure maak, dan heb ik altijd standaard dit lakje op mijn nagels. Hij dekt vrij slecht, maar dat is juist de bedoeling ;). Met één laagje heb je een heel licht roze glansje, met twee laagjes een mooi, natuurlijk roze kleurtje en met drie laagjes heb je een redelijk goede dekking. Op de foto draag ik twee laagjes.

20120706-233314.jpg

Ultra violet kocht ik vorige zomer om mijn teennagels mee te lakken. Ik was echter vergeten dat hij niet zo leuk stond bij mijn zomerschoenen en slippers van toen, daarom heb ik hem maar weinig gedragen. Maar nu ga ik hem zeker veel dragen deze zomer! Hij heeft een mooie, creamy finish en dekt redelijk, één laagje is niet voldoende maar twee wel. op de foto draag ik twee laagjes.

20120706-233429.jpg
deze is in het echt mee groen-blauw, op de foto leek hij echter heel blauw.

Sky high heb ik nog niet zo heel lang, maar vind ik wel prachtig. Hij is geschikt voor de zomer, maar het kleurtje is niet te fel en dus ook prima voor de winter, vind ik. Ook deze is creamy en dekt goed, op de foto weer twee laagjes.

20120706-233537.jpg
ook deze is wat groeniger dan op de foto. Sorry, maar de lakjes lieten zich niet echt fotograferen.

Bright back at you heb ik pasgeleden nog gekocht, en deze is echt mijn favoriet van de vier. Het is een mooi turkoois lakje, in het ene licht lijkt hij heel blauw en dan weer wat meer naar de groene kant. Hij is heerlijk fris en zomers, en turkoois is echt een van mijn lievelingskleuren, dus op mijn nagels vind ik dat helemaal geweldig! Ook op deze foto draag ik weer twee laagjes.

Dat zijn dan de swatches, sorry voor mijn lakkunsten want dit gaat niet altijd even soepel (vooral het drogen! ;)

20120706-233701.jpg

Maar wat vind ik zo fijn aan de rimmel lakjes? ik zal even een paar korte punten opnoemen!

– het potje ziet er prima uit; het kleurtje is goed zichtbaar, de dop ,vorm van het potje en namen van de lakjes zijn goed vormgegeven.

– ze hebben onwijs leuke kleurtjes, waarvan de meeste vrolijk van kleur en creamy zijn. Ik vind creamy lakjes meestal het mooiste, en ben (naast nude) vooral van de vrolijke, frisse kleurtjes. Daarmee zit je bij rimmel wel goed!

– het kwastje is heel fijn. Lekker breed, maar niet té. Hij kan met 1/2 streken mijn hele nagel bedekken.

– ook de structuur van de lak is fijn, lekker dun maar niet waterig.

– de meeste lakjes dekken goed. Behalve de french manicure natuurlijk, maar die hoort juist een hele lichte dekking te hebben, haha!

– Rimmel heeft drie soorten nagellak: french manicure, lycra pro en 60 seconds. voor ieder wat wils dus. De french manicure lakjes zijn vrij transparant, de lycra pro blijven extra goed zitten en de 60 seconds lakjes drogen lekker snel.

– de lakjes doen wat er beloofd wordt. De french manicure geeft een mooie, natuurlijke glans, de lycra pro blijft redelijk goed zitten (geen 10 dagen zoals beloofd maar als ik andere mensen moet geloven wel flink lang. bij mij blijft hij niet lang zitten, maar dat doet geen enkele nagellak op mijn zwakke nagels.), en de 60 seconds droogt misschien niet in één minuut, maar wel heel snel.

– de prijs is voor een drogisterijmerk goed te doen. 7 euro voor een redelijk groot potje is een heel goede prijs, als je het vergelijkt met bijvoorbeeld maybelline en bourjois.

Volgens mij zijn dat genoeg redenen om nu als een speer naar de winkel te rennen! en dan zal ik het nog mooier maken: deze week zijn alle rimmel lakjes maar 4 euro!

20120706-233815.jpg

Kortom; één en al lof over deze mooie nagellakjes. Ik heb er nu vier, maar wil er nog veel meer en heb al een paar mooie kleuren op het oog!

De nagellakjes kosten 7 euro per stuk.

20120706-233951.jpg

Ik ben benieuwd wat jullie van de Rimmel lakjes vinden, welke kleuren hebben jullie? En vinden jullie het prettig als ik wat vaker artikels maak met meerdere producten in één review ( en swatches erbij) ?

Liefs, Eva.

6 Reacties to “Review: Rimmel London nagellakjes”

  1. deijsprinses 7 juli 2012 bij 11:13 #

    Ik heb me onlangs nog eens hun verhardende nagellak aangeschaft samen met een blauwe van lycra pro. Ben de naam kwijt maar het is heel erg donkerblauw met een lichte shimmer.

    • nivabeauty 7 juli 2012 bij 11:48 #

      Oh, ik ben benieuwd naar de nagelverharder! En die blauwe klinkt mooi zeg!

      • deijsprinses 7 juli 2012 bij 11:58 #

        Ik wou eentje van essie kopen tot ik zag dat die van Rimmel in reclame was want ik heb die nu al een tijdje. Het is het derde flesje al! Hun nagelverharder is echt heel erg goed!

        • nivabeauty 7 juli 2012 bij 16:31 #

          Ooh dat kan kloppen, volgens mij heb ik die weleens voorbij zien komen op je site maar had nog niet bedacht dat dat die was. Ik ga hem kopen als die van mij op is!

  2. Jasmine 7 juli 2012 bij 10:41 #

    De blauwkleurtjes vind ik geweldig en wat een prijsverlaging!! Ik vind het altijd handig om swatches naast het product te zien, dat geeft toch een betere weergave van het product.

    • nivabeauty 7 juli 2012 bij 11:48 #

      Ja die blauwe vind ik ook prachtig! En ik moet even erbij vermelden dat de lakjes alléén bij etos in prijs verlaagd zijn! Bedankt, ik zal proberen voortaan vaker swatches te maken :)

Geef een reactie

