Maybelline Forever Strong Pro 135 Nude Rose

4 Jul

P1050740

Omdat ik Eva een paar keer achterop had genomen en ik de laatste keer op de een of andere manier helemaal moe aankwam bij de bestemming besloot lieve Eva mij een nagellakje te geven. Ze kocht deze prachtige oud roze, roosachtige kleur die echt prachtig is voor elke tijd van het jaar. Ze koos voor Maybelline omdat ze wou dat ik even het lakje zou testen, dat doe ik natuurlijk graag.

P1050736

De kleur is Nude Rose, denk ik.. of Rose Nu ?

P1050737

Het flesje is smal en lang, handig voor het opbergen in een vierkante doos !

P1050739

Er zit calcium, ijzer en silica in, ik weet niet wat ik hiervan moet denken maar goed. Het gaat er om dat het 7 dagen zou blijven zitten. Als dat zo zou zijn zou het een perfecte nagellak zijn voor een vakantie !

P1050738

Op de achterkant staat de zelfde informatie in verschillende talen. De nagellak is gemaakt in Frankrijk, oui oui !

P1050744

Het kwastje zou 100% precision zijn, hij is inderdaad erg dun maar lakt een beetje streperig. Gelukkig is dit makkelijk te verhelpen door een goede topcoat erover heen aan te brengen !

P1050741

Het kleurtje is in het echt meer roosachtig, op de foto’s lijkt hij rozer door de flits.

P1050742

Ik ben er erg tevreden over, het lakje blijft goed zitten en houd zich op mijn nagels redelijk lang. Nou moet ik zeggen dat ik vrij sterke nagels heb, ik weet uiteraard niet hoe dat op jullie nagels zal uitpakken !

Het lakje kostte € en is te koop bij Kruitvat, Da en Etos drogisterijen.

Wat is jullie favoriete drogisterij nagellak merk?

Liefs,

Nina

5 Reacties to “Maybelline Forever Strong Pro 135 Nude Rose”

  1. Amber 4 juli 2012 bij 21:56 #

    Hahaha het koste ??

    • nivabeauty 5 juli 2012 bij 14:31 #

      Aangezien ik (eva) degene ben die het lakje kocht, het kostte volgens mij 8,00 of 8,50! ;) x

    • nivabeauty 5 juli 2012 bij 18:13 #

      Oeps, sorry haha tussen 7 en 8 euro. Ik weet het niet precies omdat ik hem gekregen (:

  2. deijsprinses 4 juli 2012 bij 10:27 #

    Vroeger had ik wel heel wat lakjes van hen maar ik weet het niet, ik ben het merk uit het oog verloren. Persoonlijk zou ik eerder voor een neon kleurtje kiezen :)

    • nivabeauty 4 juli 2012 bij 19:13 #

      Ik vind Maybelline ook erg fijn. Ja neon is inderdaad de trend van nu, maar ik vond het gebaar eigenlijk wel het belangrijkste, had Eva ook met een oma-kleurtje aan komen zetten !

Geef een reactie

