Shoplog 22 en 23 juni

29 Jun

Shoppen, ik kan niet zonder. Ik vindt het heer-lijk om iets te kopen waar ik voor gespaard heb en al tijden naar uitkijk, maar ook vindt ik het leuk om in de winkel iets ter plekke te kopen omdat er korting is, ik er veel over gehoord heb, of omdat het er gewoon goed uitziet.
Ik had de laatste tijd redelijk wat geld opgespaard en overgehouden, en hoewel het gevoel van een volle portemonnee geweldig is, vindt ik het nog geweldiger om het geld wat ín die portemonnee zit uit te geven.

Vrijdag kocht ik wat dingetjes die ik graag nog een keer wilde proberen of die er leuk/handig en goed uitzagen. Zaterdag kochten lieve Nina en Amber allebei nog iets voor mee, dus lees gezellig mee!

De bonnetjes heb ik helaas weggegooid, dus de precieze prijzen weet ik niet , maar wel ongeveer.

20120628-085342.jpg

20120628-085352.jpg

Dit was samen rond de €3,00, denk ik. Ieder geval tussen de 1 en 4 euro!

vrijdag tijdens een tussenuur ging ik met vriendinnen naar de DA. We waren wat rond aan het kijken, en uiteindelijk besloot ik met de dove 1+1 gratis actie twee deo’s te kopen. Ik kocht een roller en een stick van Dove. Ik zweet redelijk wat dus hoop dat ze werken! Ik ben nu de roller aan het uittesten.

20120628-085519.jpg
Ongeveer €4,00
Ook kocht ik deze scrubbende douchegel van Bourjois. Ik en Nina hebben hem allebei en de mijne is nu bijna op. Ik vind hem echt heerlijk, hij scrubt heel mild maar zorgt wel dat je huid lekker verzorgd en gescrubt wordt. Daarbij komt dat hij ook nog heerlijk ruikt en dat de verpakking superleuk is.

Na school ging ik bij Amber eten, en gingen we langs de kruidvat. We hebben daar ongeveer een uur rondgelopen. Swatches maken, lipsticks testen, eindeloos zoeken naar die ene kleur waar we zoveel reviews over hadden gelezen, de kortingsbakken uitpluizen, geuren ruiken en kortingsacties bekijken. Super gezellig!

20120628-085645.jpg
€1,30
Ik kwam naar buiten met een oogschaduwkwastje van Essence die ik voorbij had zien komen bij veracamilla</a. Het is een platte, beetje fluffy oogschaduwkwastje. Hij doet me een beetje denken aan mijn etos oogschaduwkwastje die ik heel fijn vindt, maar af en toe iets te 'dun'. Deze is wat voller.

20120628-085945.jpg
€1,70/80
Deze toner van essence is volgens Tim onwijs goed, dis ook die moest mee. Ik ga hem nu een week testen door ’s ochtends en ’s avonds te gebruiken, ik hou jullie op de hoogte!

20120628-090058.jpg
€1,50
Mijn droogshampoo van Syoss is op, en ik mis hem, wat is droogshampoo toch een geweldig product. Daarom nam ik deze kleine verpakking van het Kruidvat huismerk mee.

20120628-090206.jpg
€10,00 per stuk
Amber en ik zagen ook nog dat er 1+1 gratis was op Garnier, en allebei willen we heel graag de vernieuwde BB cream van Garnier uitproberen (gezien bij Cynthia en Mascha), maar er was er nog maar één in de kruivat waar we waren. Amber ging zaterdag terug om te kijken of ze er wel waren, en ik weet niet hoe ze het heeft gedaan maar ik kreeg zaterdag een sms’je: ‘ik heb ze!’ thanks, Amber!
Omdat er 1+1 gratis was hoefden we allebei maar de helft te betalen, €5,00 dus!

20120628-090246.jpg
€10,00 per stuk
En als klap op de vuurpijl mailde Nina me dat bij de etos de maybelline color tattoos 2e gratis waren, (zie artikel van gisteren!) dus zocht ik swatches op Beautylab op en we kozen alle ei de kleur Permanent Taupe. Dankjewel voor het halen lieve Nina!
Ook hiervoor betaalde ik maar de helft, €5,00.

Volgens mij rekende ik bij de DA 7 euro, en bij het Kruidvat 4,50 af. Plus 5 van de bb cream en nog eens 5 van de color tattoo is €21,50. Voor 8 producten! Dat komt neer op 2,70 per stuk, als dat geen budgetshoppen is dan weet ik het ook niet!

zo zie je maar, als je in de winkel staat kun je heel veel leuke djngen tegenkomen, en met behulp van kortingsacties kun je ook nog eens veel geld besparen. Ik ben heel blij met mijn spulletjes en ga flink testen!
hebben jullie ervaring met bovenstaande producten? Waarvan wil je reviews zien?
Liefs, eva.

12 Reacties to “Shoplog 22 en 23 juni”

  1. deijsprinses 29 juni 2012 bij 17:58 #

    Ik ben benieuwd naar de tonic!

  2. Emma 29 juni 2012 bij 16:18 #

    die dove stick deo lijkt me heel fijn en ook naar die toner van Essence ben ik benieuwd.
    xx

    • nivabeauty 29 juni 2012 bij 17:48 #

      Ooh , haha ik ben nu net de roller van Dove aan het uittesten, maar ga binnekort ook de stick proberen. De toner ga ik ergens volgende week testen dus daarvan kunnen jullie deze maand wel een review verwachten! Dankjewel voor je reactie :) x

  3. Marte 29 juni 2012 bij 14:32 #

    Hey, ik was ook al van plan om een droogshampoo te kopen! Welke zijn goed? Heb je tips? xx

    • nivabeauty 29 juni 2012 bij 17:46 #

      Poeh , heel veel ervaring heb ik nog niet hoor! Die van Syoss vond ik erg fijn (de groene en de blauwe), deze van kruidvat heb ik nog niet gebruikt maar ik laat het je weten ! Succes met je aankoop :) kus!

  4. Lotte 29 juni 2012 bij 12:55 #

    leuke spullies!

  5. Phien 29 juni 2012 bij 12:55 #

    Van de toner van Essence graag!

    Phien

    • nivabeauty 29 juni 2012 bij 13:48 #

      Okee is goed, ik moet wel eerlijk bekennen dat ik hem pas volgende week ga testen, mijn huid is zo onrustig de laatste tijd dat ik nog een weekje mijn oude tonic gebruik, als de ergste onzuiverheden voorbij zijn ga ik deze uitgebreid testen en reviewen! Liefs :)

Geef een reactie

