Garnier BB Cream

27 Jun

Sinds een paar dagen heb ik de nieuwe BB Cream van Garnier in mijn bezit. Ik heb hem uitgebreid getest en heb vandaag een review voor jullie. Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan verder (;

1

 

De nieuwe BB Cream is bedoelt voor de gemengde tot vette huid en dit is wat hij beloofd;

– Anti-glans non stop

– Vervaagt porien en imperfecties

– Egaliseert de teint

– Hydrateert

– UV Bescherming SPF20

Doet hij dat ook werkelijk?

-  Anti-glans non stop . Ja dit doet hij redelijk goed, hij is mat, maar in de loop van de dag moet ik toch even bij poederen.

– Vervaagt porien en imperfecties. Ja, hij is erg dekkend, net als een foundation.

– Egaliseert de teint. Ja, je huid ziet er beter uit, egaler en frisser, zonder er uit te zien als een pannekoek.

– Hydrateert.  Hmm, dit kan ik niet echt testen, ik merk niet perse dat mijn huid gehydrateerd aanvoelt, maar misschien dat je het verschil wel merkt als je wat droge plekjes hebt of zo.

– UV Bescherming SPF20. Dit kan ik natuurlijk ook niet testen, maar het is altijd goed dat het er in zit. De vorige BB Cream had UV Bescherming SPF15, de vernieuwde versie beschermt je huid dus beter. Pluspunt.

3

De BB Cream zit dit keer in een langere, slankere huls. Ik vind dit wel mooi.

2

De substantie is erg vloeibaar, voor op je gezicht vindt ik dit niet zo erg, want het is niet vet, maar je moet wel heel erg oppassen dat er geen cream uitloopt als je hem open neerlegt of vasthoudt.

– De BB Cream is verkrijgbaar in twee kleuren. (Ik heb de lichtste)

– De BB Cream bevat 40 ml

– De BB Cream blijft 12 maanden goed (voor degene die dat willen weten)

– De BB Cream is verkrijgbaar bij de drogist. (0.a Het Kruidvat)

– De BB Cream kost 9,95 euro

Ik ben erg tevreden, en ga hem waarschijnlijk de komende tijd (bijna) elke dag dragen.

 

Doeggg,

Amber

5 Reacties to “Garnier BB Cream”

  1. Dilara 23 april 2013 bij 21:09 #

    Is deze heel dekkend? En kan je dit net zo goed voor een niet vettig huid gebruiken?

  2. glasmetwater 28 juni 2012 bij 12:03 #

    Ik heb nog geen BB cream, omdat ik altijd graag een foundation gebruik. Maar zo te horen is dit ook dekkend genoeg, dus wie weet ga ik deze ook een keertje proberen :)

  3. deijsprinses 27 juni 2012 bij 18:24 #

    Ik ben benieuwd naar de nieuwe versie. De oude was te vettig voor mij.

    • Amber 27 juni 2012 bij 21:40 #

      Dan raad ik je deze aan! Deze is special voor de wat vettere huid.
      x

Geef een reactie

