Maybelline Color Tattoo 24h

26 Jun

Het was een tijdje geleden dat ik iets had ontdekt wat ik écht fijn vind. Een product dat ik echt deze komende maanden ga gebruiken. Maybelline kennen we allemaal wel maar sinds kort heeft Maybelline ook een soort cream-gel oogproducten die zouden blijven zitten ! Het trok me wel en dus besloot ik tijdens een voordelige actie bij Etos ( de kassamevrouw had me bijna mijn korting afgepakt omdat ze niets wist van de actie ) samen met Eva allebei een Color Tattoo 24h te kopen. Het kwam uit op een totaal van €9,99 wat dus neerkomt op een kleine 5 euro per stuk. Het lijkt bijna budget !

P1050659

P1050655

Ugh, stom veiligheidsplakkertje komt het weer verpesten voor de foto. Nou goed, de verpakking eronder is erg mooi. De kleur die ik heb gekozen is 40 – Permanent Taupe, dit omdat taupe kleuren vaak mooier bij mijn ogen staan dan bruine kleuren. Ik vond On and On Bronze en Ifinite White ook erg mooi !

 

P1050661

Prachtig, op de foto lijkt het alsof hij glimmend is. Dit is echter niet het geval, hij is matte.

P1050656

P1050665

Een grijzige taupe kleur is het meer, ik vind het jammer dat hij grijzer uitpakt dan dat hij er in het potje uit ziet.

P1050666

Zoals je kunt zien is het gedeelte waar ik heb geswatched een stuk donkerder en grijzer. Heel jammer, maar alsnog een mooi kleur !

P1050672

Ik had er een lijntje mee gedaan en hem zachtjes op de buitenkant van mijn ooglid gedept. Hij bleef écht de hele dag zitten. Ook de swatch op mijn hand hield het vol na een paar keer handenwassen. Amazing ! Het eraf halen ging wel moeilijker, gelukkig wel makkelijker dan waterproof make-up maar toch kostte het wel even wat moeite. Op mijn oog kun je zien dat hij meer grijs uitpakt, ik vind de kleur dus een beetje jammer, maar voor de rest is hij prachtig en een heel fijn product. Let trouwens niet op mijn warrige wimpers, geen idee wat ze aan het doen waren.

Al met al vind ik het een heel fijn product, of ik er nog eentje zou kopen ? Misschien een van de nog komende kleuren (:

De Maybelline Color Tattoo 24h cream-gel oogschaduw kost €9,99 en is te koop bij Etos, DA, kruitvat en enig ander Maybelline verkooppunt.

Hebben jullie al een Color Tattoo of een andere cream oogschaduw in jullie bezit ?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “Maybelline Color Tattoo 24h”

  1. deijsprinses 26 juni 2012 bij 13:04 #

    Ik heb er NOG geentje ;)
    Desondanks de grijze schijn vind ik hem je wel mooi staan hoor!

    • nivabeauty 26 juni 2012 bij 19:32 #

      Ik raad ze zeer zeker aan, al moet ik zeggen dat ik vrij droge oogleden heb dus ik weet niet hoe ze zullen blijven zitten op vettigere oogleden !
      Heel erg bedankt, ik ben er toch wel erg blij mee (:

Geef een reactie

