OOTD: Comfy & Casual

24 Jun

Vandaag voelde ik me niet zo lekker wat betekend dat ik geen moeilijk draagbare (lees: superstrakke broeken en of shirtjes ) draag maar gewoon iets wat lekker zit en ik me goed in voel. Misschien dat ik nog even langs de winkel ga voor wat boodschappen maar ik zal voornamelijk thuis zitten, wat betekend dat het tijd is voor een simpele outfit.

 

P1050678

P1050680P1050687P1050684

Top – Monki

Vest – EDC by Esprit

Broek – Pieces

Oorbellen – Lucardi

Horloge – Erfenis van Oma, niet meer verkrijgbaar.

Nagellak – H&M Pink Me Up

Wat dragen jullie op een thuisblijfdag ?

Liefs,

Nina

4 Reacties to “OOTD: Comfy & Casual”

  1. deijsprinses 24 juni 2012 bij 22:23 #

    Mijne training :-D
    En soms geen bh, gewoon uit gemak

  2. Jasmine 24 juni 2012 bij 11:05 #

    Je top is zo leuk! Echt een heel mooi printje. Op een lekker thuisblijfdag houd ik gewoon mijn PJ aan =]

    • nivabeauty 24 juni 2012 bij 11:07 #

      Dank je wel ! Dat kan natuurlijk ook haha, maar ik moest helaas nog naar de winkel ;(

Geef een reactie

